מכירים את זה שבעולם השיווק לוקחים פרזנטור מסויים כדי לקדם מוצר?
וכמו שהפרזנטור יכול מאוד להרים ולהועיל למוצר, אז הוא גם יכול ממש להזיק לו ולמוטט אותו
( למשל... מה הייתם חושבים על חברה שבוחרת את מירי רגב לקדם את מוצריה? הייתם קונים?)
אז, חשבתי על זה ש....
נשלטות (ויכול להיות שזה גם עובד הפוך ובמגזרי שליטה אחרים, אני לא יודעת)
הן סוג של פרזנטוריות של השולטים שלהן.
שולט מסויים יכול להיעלם בין ים השולטים ולא להצליח ליצור קשרים ולמשוך תשומת לב של נשלטות שמסננות...
עד שפתאום השם שלו מתנוסס בקולר של אחת הנשלטות בכלוב.
פתאום נשלטות אחרות שמות לב לקיומו.
אם הנשלטת שלו מתחילה לספר עליו סיפורי ניסים ונפלאות בבלוג שלה וזה גם מחזיק יותר מיומיים וחצי אז בכלל...
המחשבות אצלן מתחילות
״וואלה? אולי היא ראתה בו משהו שאני פיספסתי? איך פיספסתי?״
ויכולות גם להיות פרזנטוריות שליליות
מירי רגב כאלה שאם הוא היה איתה
אז מה זה אומר עליו?
אופסי...
פתאום שמתי לב שעשיתי החפצה לשולטים.
פארדון.