לפני 19 שנים. יום ראשון, 23 בדצמבר 2007 בשעה 8:43
כואב לי הגרון!
פאק! זה לא מצחיק. כל הלילה התעוררתי בכל פעם שבלעתי בכאבים.
כבר זמן מה הכאב בא והולך.. שבוע שעבר הייתי צרוד בכלל.
אם עד יום שלישי זה לא עובר, אני הולך לרופא.
ועכשיו.. עבודה.
אוף.

