לפני 19 שנים. יום שלישי, 25 בדצמבר 2007 בשעה 10:13
פאק!!
אם לא הכדורים (משכחי כאבים) אני לא יודע איך הייתי חי.
ואני שונא כדורים...................
כל כך מקווה שזה יעבור לי עד סוף השבוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!

