צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 18 שנים. יום חמישי, 31 בינואר 2008 בשעה 6:10

נושא שחשבתי עליו בימים האחרונים.....
האגו שלי.

אף פעם לא יחסתי לו חשיבות, לא במודע בכל אופן.
אך כשחשבתי על זה ממש טוב, אני כן נתתי לו להשפיע עלי הרבה יותר מידי.


תמיד ראיתי את עצמי כהרבה יותר מבוגר לגילי,
וכתוצאה מכך אני שונא כשמנסים להסביר לי משהו שאני חושב שאני מבין בו.

כאילו המחשבה שלי היא: "אתם חושבים שרק בגלל שהגיל שלי צעיר זה אומר שאני לא יודע??"


חשבתי על דרך המחשבה שלי זמן מה, והגעתי למסקנה שהיא יותר מתאימה לילד קטן שצועק שהוא כבר גדול.



כמובן שיש מצבים וזמנים שהאגו הוא כן חשוב. במיוחד אם אני רוצה להיות "שולט" בעולם האפל שלנו.
אז אסור להעלים את האגו לגמרי..


ולכן, מהיום אני שם את האגו שלי ברצועה.
למרות כל מה שחשבתי לעצמי עד עכשיו, אני עדיין צעיר, ויש לי הרבה מה ללמוד.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י