לפני 18 שנים. יום שבת, 6 בדצמבר 2008 בשעה 5:14
מחקתי את הפוסט האחרון..
בכייני מידי.
אני אכתוב שוב כשיהיה לי משהו שמח להגיד :)
מחקתי את הפוסט האחרון..
בכייני מידי.
אני אכתוב שוב כשיהיה לי משהו שמח להגיד :)