לפני 18 שנים. יום רביעי, 31 בדצמבר 2008 בשעה 21:03
ישששששש!!!
יש לי מנוי זהב ליום!!!
מה אני עושה איתו עכשיו...?
HAPPY NEW YEAR EVERYBODY
**********************
עוד 7 יום.
ישששששש!!!
יש לי מנוי זהב ליום!!!
מה אני עושה איתו עכשיו...?
HAPPY NEW YEAR EVERYBODY
**********************
עוד 7 יום.