צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 17 שנים. יום שבת, 3 בינואר 2009 בשעה 4:05

עוד ימים ספורים אני תופס טיסה חזרה...
קשה לי להאמין...

יהיה מוזר לראות את כל האנשים המוכרים שוב.. יהיה מוזר לראות את כל המקומות המוכרים שוב.

יהיה כיף ומוזר.


אני מתרגש 😄


SATYR, תעשה מקום במלונה, אני עוד מעט מגיע!!


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י