חזרתי! לפני 17 שנים. יום רביעי, 7 בינואר 2009 בשעה 20:04 אני בארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה העיניינים?