לפני 17 שנים. יום שישי, 30 בינואר 2009 בשעה 14:49
פאקינג משעמם.......
יום שישי בערב... ואני לא יודע אם אני אצא מהבית בכלל.
מ-ש-ע-מ-ם לי ! ! ! ! !
פאקינג משעמם.......
יום שישי בערב... ואני לא יודע אם אני אצא מהבית בכלל.
מ-ש-ע-מ-ם לי ! ! ! ! !