צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 17 שנים. יום רביעי, 8 באפריל 2009 בשעה 15:39

הנה אני מרגיש את זה שוב... לא הרגשתי את הרצון הזה כבר זמן מה..
געגועים להרגשה.. לתחושה.

אני זוכר בפעם הראשונה איך זה הרגיש.
אני זוכר איך היא לכדה אותי בלטיפה בלבד.. נגיעה אחת בלחי.
אני זוכר את הציפורניים בעורפי וגבי... את הצריבות המשכרות בגופי.
אני זוכר את הספייס, את התחושה המדהימה הזאת.

אני זוכר אותה... תמיד יהיה לה מקום מיוחד בליבי.


הזיכרונות מציפים אותי, והרצון גדל.

אני רוצה שולטת.


נ.ב.
בקרוב מגיע למרכז..

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י