צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 17 שנים. יום שבת, 4 באפריל 2009 בשעה 10:40

הכל בסדר גמור.

קצת מפתיעה, לא? אותי לפחות...

אבל זה נכון, הכל בסדר גמור איתי.

לא קיבלתי ירושה ענקית או משהו, ולא מצאתי את אהבת חיי.

אבל מצד שני, יש לי עבודה שאני נהנה ממנה פחות או יותר, ואני מצליח לסגור את החודש.

אין לי בת זוג קבועה, ואני לא מחפש. טוב לי ככה בנתיים.

והכי חשוב, אני לא לחוץ משום דבר. מזה הרבה זמן אני לא לחוץ מכלום.

תענוג.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י