בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Just me....

Let run in the secret corridors of your body
the dizzying horses of your desire.
They are the only to know the destiny
that the spirit of the mists veil by shameful
dare not discover

כל השגיאות לזכויות הכותבת
לפני 14 שנים. יום חמישי, 30 באוגוסט 2012 בשעה 5:58

לא בכוח, רק במוח

יש יותר מידי אנשים שהיו צריכים לחשוב על המשפט הזה לפני המעשים שלהם.

בחיים תמיד השתדלתי להיות איפה שאני רוצה ורצויה. לא מאלה שנידרפים בכוח....

וכך תמיד הצלחתי למצוא את המקום שלי הטוב והנעים עם אנשים שאני אוהבת ואוהבים אותי.

זה לא כל כך מסובח... רק בהקשבהבה של הסביבה ושל האנשים החשובים לנו אפשר להבין ולהמשיך בדרך הנכונה, להיות כאן ע"מ לענות באמת על הצרכים שלהם ולא על הצרכים האגוצנטרים שלנו.

התקופה האחרונה לא הייתה פשוטה, מעורבת בהרבה רגשות קיצוניות. היא מתחילה סוף סוף להרגע... עדיין לא חזרה לתקופה שהייתה, וגם לא יחזור. אבל דרך חדשה בכל זאות נפתחת, עם הרבה הבטחות של טוב וכיף.

כמה שטוב להרגיש אותך בחזרה. כמה שטוב להרגיש שהקשר והתשוקה שקיימים ביננו עדיין חזקים, שהגופות שלנו מבינים ישר אחד את השני ומדברים אותו שפה.

יש בי תחושה שנפתח תקופה שהולכת להיות עוד יותר חזקה מתמיד כרוב אנחנו שועפים לאותם מקומות: של התשוקה, של החוויה, של העונג.

יש בי את האנרגיות לעוף מעל הכל.... ואנחנו נעוף מעל הכל ומעל כולם

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י