לפני 6 שנים. יום שלישי, 1 בדצמבר 2020 בשעה 15:09
אז לרגל דצמבר,
חנוכה,
היום הולדת שלי (בחנוכה),
נובי-גוד (למרות שעד אז יתחלף).
החלטתי להשקיע במשהו פסטיבי.
אצלי זה אומר ציפורניים... כי בואו לא נגזים, גם הן בקושי מחזיקות מעמד אצלי ;-)
קצת יותר מטופחת....

