לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 9 שנים. 26 באוקטובר 2014 בשעה 17:25

עשיתי מקלחת ארוכה, שוטפת את עצמי טוב טוב, מחליקה כל אזור בגוף. ביקשתי שתנצל את הזמן להוציא מה שאתה רוצה מארון השובבים ובכלל מהחדר.  אחרי המקלחת עמדתי עירומה מול המראה, הדגשתי בעדינות את העיניים, הריסים והשפתיים, קצת סומק ללחיים (כדי שיהיה לך מה למרוח), קלעתי את השיער לצמה הדוקה (שיהיה לך יותר נוח לתפוס).

עברתי לחדר השינה, אתה כבר הספקת לסגור את הדלתות המובילות אל הסלון, השארת לי על המיטה זנב, קולר ואזיקי ידיים.  מובן שהתעלמתי ממה שראיתי והמשכתי במשימה שלי, חזית התחרה האדומה, ביריות תחרה אדומה, ירכונים שחורים דקים, תחתוני תחרה שחורים ומעל הכל שמלה שחורה קטנה שחושפת את החזיה, נעלי עקב סטליטו גבוהות וקפוצ'ון אדום

(שלא יהיה קר 😉 ).

שאלת אם אני מוכנה, ואני שאלתי אם השתיה והסיגריה שלי מוכנים. פתחת את הדלת ושאלת אם אני חושבת שסתם פרשת את הדברים על המיטה. תסיימי ותקראי לי שוב. 

התחתונים התחלפו בזנב שועלי מפואר, אזקתי לעצמי את הידיים והצוואר וקראתי לך.

היה לך מבט מסופק עם חיוך זדוני, כיסית לי את העיניים והולכת אותי מהקולר דרך הסלון למרפסת. השארת אותי לעמוד, לא יציבה בעליל, לא רואה, ממתינה. כשהסרת את הכיסוי ראיתי את המרפסת המוארת בנרות, המים שלי חיכו לי והסיגריה גם.

התישבתי על הכסא ומובן שמיד הרטבתי אותו, בכמה לגימות שתיתי את כל המים שלי, ובלי לחשוב, שלחתי יד ולקחתי את המים שלך. טעות.

גרמת לי לשחק עם עצמי, ברפרוף, נוגעת לא נוגעת, בקושי מזיזה אצבעות, שותה ומעשנת ביד אחת, מרטיבה את עצמי בשניה.  על הכסא נהייתה שלולית.

העיניים חזרו להיות מכוסות, הובלת אותי מדדה למרכז הסלון, הרגליים פתוחות לרווחה בעזרת ספרדר, הקולר חובר לשרשרת שירדה מהתקרה, והאזיקים על הידיים, למה לעזור לי, תתפסי לבד במתלה, תתאמצי. גאג סותם לי את הפה.

אני מולך, בקושי מצליחה לעמוד על העקבים הגבוהים, השמלה מורמת, החזה חצוף, כבר מזמן אין קפוצ'ון עלי. ורטיבות זולגת מבין הרגליים.

החושים מבולבלים, אתה מפליק לי בעדינות ואני מאבדת יציבה על העקבים, אתה משחק, מפליק קצת יותר חזק, רואה אותי מתנדנדת, אני בחושך, זרם חם של שעווה על הישבן מקפיץ אותי, אתה שולח יד אל בין הרגליים, נהנה מהרטיבות שנוצרה שם. מחליט לגאול אותי מהעקבים.

עם שוט זנבות אתה מנקה את הישבן שלי מהשעווה. מעביר ידיים על הגוף שלי, מועך את החזה, משחק בי. לוקח את היד שלי ונותן לי להרגיש את הזין הקשה שאני כמהה לו כל כך.

אתה מסיר את כיסוי העיניים, על המסך מולי יש פורנו, מהסוג שגורם לי להתרגש עוד יותר.

אני לא יכולה לראות מה אתה עושה, קור חד בין הרגליים שלי גורם לי לגנוח. משהו קפוא נדחק אל בין הרגליים שלי ולתוכי.

רגע אחד שעווה חמה מטפטפת עלי, ואחריה קרח נוזל על הגוף שלי ומקפיא אותי. אני בקושי מחזיקה את עצמי, רוצה אותך בתוכי. המג'יק מגרה לי את הדגדגן ואני דוחפת את האגן קדימה, מנסה להצמד אליו.

את הקרח שהיה בתוכי מחליף דילדו על מקל שמקובע תחתי, אני על קצות האצבעות מרקדת, הדלדו נכנס פנימה. אתה משחק בי, מצליף בי ואני מלאה, הזנב בתחת, הדילדו בכוס, הגאג בפה והמג'יק מרטיט לי את הדגדגן. העיניים שלי מתחננות לגמור.

אתה מנתק אותי, מוציא את הגאג, אני על הברכיים והזין שלך בפה שלי, אני מוצצת, כמו שאני אוהבת.

אתה משכיב אותי על הגב, מצליף עם הקיין בירכיים, בישבן, בכפות הרגליים, אני רוצה את הזין שלך. אתה מוציא את הפלאג מהתחת שלי ומחליף אותו בדילדו, מזיין אותי איתו לאט לאט בתחת, המג'יק צמוד לדגדגן שלי, ואני מתחננת לגמור, מתחננת שתזיין אותי, רוצה אותך בתוכי, ממלא אותי.

אתה משאיר את הדידלו נעוץ בפנים ומזיין לי את הכוס, אני כל כך צרה, כל כך מלאה, חצי מעופפת, אבל מרוכזת בפנים שלך.

הזין שלך מחליף את הדילדו בתחת שלי, ואתה מזיין אותי חזק ומהר, כמו שאני אוהבת, אני רטובה, כולי שלך, כל חלק בי שייך לך, נשלט על ידך.

אתה נותן לי לגמור כל כך חזק ועוד לפני שאני מסדירה נשימה אתה כבר מגמיר אותי פעם שניה ושלישית.

הזין שלך שוב בפה שלי, מרטיבה אותו, יד אחת שלי על הדגדגן, משחקת איתו לפי ההוראות שלך, היד השניה מעסה לך את הזין הקשה שלך.

אני מגבירה קצב, רוצה לגמור שוב, מרגישה את השרירים שלך מתכווצים, אתה גומר עלי, אני גומרת עלי.

חצי מעולפת על הרצפה, הגוף שלי רועד, אנחנו מתנשקים. עייפים, רעבים.

אתה מנגן עלי בצורה מושלמת, אני מוקסמת מהיצירתיות שלך, לא יכולה לחכות לפעם הבאה!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י