ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 9 שנים. 7 במרץ 2015 בשעה 19:57

אוטומטית מניחים שבחורה שנמצאת בכלוב, ועוד יותר מכך, בצ'אט הכלובי, בהכרח מחפשת משהו; בין אם זה שולטת/ת, נשלט/ת, מתחלפים, סשן, זיון חד"פ, קשר זוגי, קשר שליטה, אהבה ומה לא.

הייתם יכולים להעלות על דעתכם שבחורה פשוט נכנסת כי מעניין לה, מעניין לה לקרוא ולראות מה קורה, מה עשיתם, מה לא עשיתם, מי חדש, מה חדש, מי חזר, מי עזב.

לפעמים הכלוב מהווה איזו הפסקה בין לבין, כשאין זמן לנבור במשהו עמוק יותר כמו ספר, או סרט.  לפעמים, כן, אני מודה, אני נכנסת לצ'אט מתוך שעמום גרידא.

אני נהנית מהאינטראקציה, בעיקר אם היא מלווה באינטיליגנציה.

אתמול בעודי יושבת לי בכיף עם כמה מחבריי הכלוביים (כן יש לי כאלה), למפגשון של חג, חשבתי לעצמי כמה טוב שיש עדיין אנשים שיודעים להבדיל בין מציאות לפנטזיה, הם נורמליים, מקסימים ומצחיקים אותי וכיף לי בחברתם. 

 

אז מה אני מחפשת פה? את יחידי הסגולה האלה, שכיף לתקשר איתם.

 

* בהערת שוליים, אחרי ששבנו הביתה מהמפגשון, מסטולים קצת, שתויים קצת ושמחי לבב, ניצלנו את הזמן כדי לחנוך את החמור החדש שלי (כן יש לי שניים! יכול להיות שאני קצת חמדנית, או שפשוט אנחנו מנסים עד שזה מושלם, כי הסדיסט שלי התברך בזוג ידיים טובות ודמיון מטורף, ולכן הוא מייצר לבד את מתקני העינויים שלנו).  
סטיתי מהנושא;  שבנו לנו לביתינו הקט, וכיוון שמפאת אילוצים שלא עלינו, לא יכולנו להשתובב 3 ימים שלמים, המצברים שלנו היו טעונים לחלוטין, התחפושת עם הקריצה השובבה שנתנה הצצה לישבן הלבן, המתח שנבנה. מאוד מהר הסלון הקטן והמעוצב הפך לדאנג'ן מאובזר, חוברתי לחמור החדש (תמיד תיזהרו במישאלות שלכם), 3 שעות אחרי,

כששנינו פרוקים כבר מספר פעמים (גם נטען בזריזות הסדיסט שלי - אכן שולט מבורך), כשכבר השכנים מתעוררים להם, נפלנו למיטה מחוייכים ומאושרים. 

אז ככה על הדרך, רק רציתי להגיד לך סדיסט מטורף שלי, תודה, על כל יום שלי איתך אני מודה. זכיתי!

 

גרביטציה - נעים לגלות שיש אנשים שמוצאים. בלי לחפש.
תודה :)
לפני 9 שנים
Milonga​(שולטת) - נוטי.:)

אני מבינה עכשיו שכולנו חשבנו פחות או יותר על אותו הדבר.
ושאפו לסדיסט! :)

}{
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י