לפני 11 שנים. יום שלישי, 22 בספטמבר 2015 בשעה 15:05
כפרות שלי - סלאם עליכום
שיעבור עליכם חג ומועד,
וידרוס אותכם מצפון (שרקני מחילות שלי),
שתלמדו מהי סליחה,
ומתי די זה די, (יא ערימות של חרגולי אשמדאי).
שתפסיקו לשקר, להאדיר, להעצים , לשנות ולרמות
(עיניים של שאתם).
ואם לא, אז אני מאחלת לכם שתקבלו הכל בחזרה
ובהרבה אהבה (לבבות של דובוני אכפת לי)!!!
אל תצומו כי זה מוחק את הלוח.
פשוט תהיו בני אדם טובים כל השנה!
כפרות טובות לכם.
אה, וסליחה, סתם ככה, בשביל המנהג.

