בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 11 שנים. יום שבת, 24 באוקטובר 2015 בשעה 10:23

>> היי

<< היי לך גם.

>> תמונה יפה...

<< תודה.

>> אני די חדש...
אבל מאוד מבולבל

<< אתה פה שנתיים, אתה לא חדש.

>> פתחתי לני שנתיים אבל לא הייתי פעיל לאחרונה חזרתי שבועיים

<< שקר מספר 2, פנית אלי לפני חודש +

>> כן זה בערך הזמן
ממש לא שקר מותק

<< טעות מספר 3, לקרוא לי מותק.

>> אבל אם ככה את פותחת שיחות... סבבה
אני מבין שאת שולטת או מלכה לפי הסגנון דיבור
?

<< אני חשבתי שקראת את הכרטיס שלי ולא רק בהית בתמונה.

>> קראתי
את נשלטת עי מישהו
את רוצה להיות נחמדה ולקשקש או ביצית

<< אז תן לי להבין משהו.
עכשיו אתה לא חדש, ואתה חושב שאתה יכול לקרוא לי בשמות (למרות שאין לך מושג מי אני).
אתה יודע לאן אתה יכול לדחוף את זה, בהצלחה לך עם הגישה הזאת.

>> לא לתחת שלך כי הוא משוייך

<< אזזזזזז ביי. שיהיה לך יום מופלא מלא בנשלטות נחמדות  :-)

 

אז כן, אני יכולה להיות ביץ' (יש חוק שאוסר עלי?!)
התחת שלי שייך לGenerator.
אני אוהבת לקשקש לו בבייצים (כי זה נעים!).

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י