שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 10 שנים. יום ראשון, 10 באפריל 2016 בשעה 4:33

פֶּסימיות ע"פ המילון: פֶּסימיות היא השקפת עולם הרואה בעולמנו מקום שלילי במהותו. ההשקפה הנגדית לפסימיות היא אופטימיות. פסימיסטים מאמינים כי אנשים הם רעים במהותם ומאורעות בחיים הם מבשרי רע.

אני מודה ומתוודה, אני אדם פסימי, אני באמת מאמינה שרוב בני האדם רעים, הם לא מתכוונים להיות כאלה, אבל כל אחד עסוק בתחת של עצמו בסופו של דבר.

וזה בסדר.

לעומת זאת אני לא מאמינה שכל מה שקורה בחיי הוא רע או מבשר רעות. פשוט הצטרפות מקרים שכזאת, שחיי סובבים סביב דברים שלא נעים לחיות איתם או לסחוב אותם או להרגיש אותם.

אני לא אדם רע מיסודי, אני לא נשמה טהורה, ואני בטוחה שפגעתי במספר לא מבוטל של אנשים במהלך חיי, זה לא היה מכוון, פשוט דברים התגלגלו כך. החיים לא תמיד מסתדרים לפי ראות עינינו.

אז עם מה נשארנו?
עם הרע, עם המיאוס, עם המרמור - כל הדברים שהופכים אדם לבלתי מושך, הדברים שמרחיקים.

כיוון שאני מצטיינת בבניית חומות סביבי, אני לא מצפה אחרת;
אנשים יתרחקו, לא יתעניינו, אף אחד לא רוצה מרור בחיים,
כולם רוצים סיפוק מיידי וכיף, חוויות ושמחות.

אבל לא כולנו כאלה, ולא כל הזמן.

אז זה מה שיש,
אשה אחת, 
פסימית,
היום.

*מחר יהיה מה שיהיה מחר

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י