שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 9 שנים. יום חמישי, 1 ביוני 2017 בשעה 14:06
  • כי אף פעם ולעולם לא יהיה מספיק כסף.  תמיד אני אצטרך לרדוף אחריו ולעיתים נדירות אני אזכה ממש להנות ממנו.
  • כי הבריאות היא לא בריאות, העייפות היא נוראית והמצב רוח, איך לומר, לא משהו (וזה לא שאני לא עובדת קשה על הבריאות)
  • כי העבודה, בלשון המעטה, לא כיפית, זו פרנסה נטו וגם זה בקושי.
  • כי הזמן מועט ולא מספיק, לכלום.
  • כי לא משנה כמה אני אשתדל, אתאמץ, אקרע את עצמי, זה אף פעם לא יהיה מספיק טוב ולכולם (כולל לי) תהיה ביקורת.
  • כי לא ראיתי חברים כבר שנה, ואין לי אפילו כוחות לגייס בזמן שיש לי לנסוע לראות אותם.
  • כי הפינוק שלי מסתכם בתספורת ופדי-מני פעם בשנה... וזה לא באמת פינוק, זה מינימום טיפוח שאני משלמת עליו בשביל להראות נורמלית באירועים של אנשים אחרים.
  • כי ההורים מזדקנים, החיות מזדקנות, חולים סביבי, מתים מסביבי.
  • כי יש יותר מדי אנשים חסרי מודעות ומפגרים בעולם, ובחיי שכבר אין לי סבלנות אליהם.
  • כי כל מה שאי-פעם רציתי זה קצת שקט ומנוחה אמיתית - אף פעם לא זכיתי לזה וכנראה שגם לעולם לא יהיה לי מזה.
  • כי נמאס לי להסביר שוב ושוב את אותם דברים לאנשים שכבר מזמן אמורים היו אמורים להבין.
  • כי לא באמת אכפת לאף אחד (אם מישהו קרא עד פה).

אני עייפה, כבר אמרתי?!? (ולא זה לא עוד פוסט מרמור פולני, אבל אני מבינה שככה אתם חושבים, זין עליכם)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י