לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 6 שנים. 18 בנובמבר 2017 בשעה 11:02

פלאגים

בפי הטבעת יש ריכוז גבוה יחסית של קצוות עצבים ולכן הוא רגיש לגירוי מיני.
מסיבה זו, עשוי גם הנחדר ליהנות ממין אנאלי. 

במין אנאלי, מוחדר איבר המין הזכרי (או חפץ כלשהו) דרך פי הטבעת לרקטום, וכך מגרה את קצות העצבים של הנרתיק אצל נשים או הערמונית אצל גברים, הסמוכים לדופן האחורי של החלחולת, ומסב עונג.

לא חייבים לקיים מין אנאלי כדי להנות, את ההנאה ניתן להשיג בדרכים נוספות כמו החדרת אצבעות לפי הטבעת, פיסטינג, רימינג, מין אוראלי-אנאלי וכדומה.  (כבר אמרתי פלאגים?!)

חשוב

  • להקפיד על הגמשת שריר פי הטבעת (הטוסיק שלנו רגיל ואמור להוציא דברים החוצה ולא לקבל דברים פנימה, אז תתנהגו אליו יפה ובעדינות, במיוחד אם אתם רוצים להנות מאקט אנאלי), להתחיל בקטן, להרחיב את השריר כל פעם (הוא נוטה לחזור לעצמו ולהתכווץ).
  • תשתמשו בחומר סיכה - והרבה ממנו!! על בסיס מים, על בסיס סיליקון, תשתמשו בשמן שקדים/אגוזים,  רוק - מה שעובד בשבילכם, אבל אל תתקמצנו.
  • לפני סקס או משחק אנאלי, תשתדלו או להתרוקן היטב (רצוי שעה לפני לפחות) ולשטוף את המקום, או לבצע חוקן.
    סקס ומשחק אנאלי, הוא מה לעשות, משחק שעלול להיות מלוכלך, אין מה להיות נבוכים מהעניין, זה חלק מהגוף האנושי, אבל חשוב להקפיד על הגיינה ולדעת שיכול להיות שהמשחק יהיה מלווה ב"תאונות", הפרשות ולעיתים בריח לא נעים.
  • במקרה של נשים, מאוד לא מומלץ לעבור מהתחת לכוס, הסבירות שתעבירו חיידקים ממקום למקום היא גדולה, ולא כיף לקבל דלקת.
    הפתרון, שימוש בקונדומים (בכלל מומלץ, במיוחד אם זה לא בן זוג קבוע (לפעמים גם אם זה כן)), להחליף אותו במעבר בין התחת לכוס.

 

זה היה החלק החינוכי, נעבור לתמונות.

  

נתחיל מהשורה האחורית, יש לנו מאחור סדרת פלאגים למתחילים מסיליקון רפואי, הסדרות באות בדרך כלל ב- 3 גדלים/ הקטן - ברוחב 3 ס"מ ואורך 9.5 ס"מ, הבינוני - ברוחב 4 ס"מ ואורך 13 ס"מ, והגדול- רוחב 5 ס"מ על 15 ס"מ.הבא בתור, פלאג "חרוזי-כדורי", קל לראות, הוא בנוי משכבות של כדורים מקוטר של 2.5 ס"מ ועד לקוטר של כ- 5.5 ס"מ.

בשורה הקדמית, מימין יש לנו פלאג מתכתי עם חלק אמצעי נשלף (זה עם הטבעת- נגיע אליו בהמשך), 
אחריו פלאג חלול מסיליקון, החלק הרחב שלו מגיע ל- 4 ס"מ, הוא טוב למי שאוהב להציץ, למשחקי חוקן, להרחבה וכו'.
פלאג הפרח מסיליקון, יש אותם עם 2 עלי כותרת, 3, וגם 4 עלי כותרת. המטרה היא הרחבה (הפעם הראשונה למי שלא רגיל - קצת שוק 😧) הרוחב שלו כשהוא סגור הוא 4.5 ס"מ, כשהוא נפתח בפנים הוא מתרחב ל- 8 ס"מ, האורך הכולל שלו הוא כ- 9 ס"מ.
ואחרון - פלאג בלינג - גם פלאג וגם עושה טוסיק יפה ומתוכשט. הרוחב של הספציפי של זה הוא 4 ס"מ.  הם באים בכל הגדלים (כמובן שגם קטנים יותר ונוחים יותר), ועם תכשיטים בכל הצבעים והצורות.

פה יש לנו דוגמאות לפלאגים נוספים,

יש את החרוזים הכתומים, סוג של פלסטיק,ארוך, לא הכי גמיש - לא הצעצוע האהוב עלי, אני לא חושבת שהוא נעים.
חרוזי זכוכית, הם על חוט ולכן גמישים, ניתנים למשחק וגינאלי או אנאלי (רק תשטפו ותנקו טוב טוב) - החרוזים הספציפים האלה ברוחב 2.5 ס"מ לקוטר חרוז והאורך הוא 20 ס"מ.

פלאג סיליקון אדום, עם דוגמת חרוזים וכיוונים משתנים - מאוד כיף למשחק זוגי, גם הצד החודר נהנה מהמגע והבליטות במהלך הזיון.

פלאג סגול מתרחב עם ואקום - חלק נוח, סה"כ אחד האהובים וסבבה, רק תזהרו שלא ישאב פנימה - זה נכון לכל פלאג שאין לו בסיס רחב.

פלאג מתנפח מסיליקון עם ויברטור פנימי - במצב רפוי הקוטר שלו הוא 4 ס"מ והאורך 12 ס"מ, מתנפח ע"י משאבה ידנית ומגיע לגודל כדורי של בין 8-10 ס"מ.
מילה על פלאגים מתנפחים, במהלך השנים היו לני הרבה נסיונות עם סוגים שונים, ויש להם תקלות, הם נקרעים ולא מתנפחים, יש בעיות עם הצינוריות ומה לא.  כשזה מגיע לפלאגים מתנפחים אנאליים או וגינאליים - תשקיעו במוצר איכותי.

 ויברטורים אנאליים - הסגול ברוחב של כ- 1.5-2 ס"מ
השחור בעל זויות משתנות כדי לגרות את הפרוסטטה או במקרה נשי לגרות חלקים אחרים, הקוטר של החלקים נע בין 3.5 ל- 4.5 ס"מ, והאורך הוא כ- 20 ס"מ.  הרטט שלו חזק מאוד - סבבה של ויברטור/דילדו אנאלי!

 דוגמאות למשחקי מתכת.
יש לנו פה את הוו האנאלי האהוב, הכדורים באים בכל מיני גדלים.
יש לנו פה שוב את הפלאג השחור שהחלק הפנימי שלו מתברג פנימה או יוצא, הקוטר הוא 4 ס"מ במקרה הז, אורך 11.5 ס"מ, טוב למשחקי חוקן, טוב למשחקי משקל (ואימון השריר) - קחו בחשבון שלצעצועי מתכת יש משקל וצריך להתרגל לעניין.
ספקולום - רוב הנשים מכירות אותו מהביקור אצל הגניקולוג, אבל יש סוגים שונים, יותר עגולים בקצה, יותר שטוחים וכן הלאה. הספקולום טוב להרחבה איטית ומשחקי gape.

 זנבות -
נהיו מאוד פופולאריים בשנים האחרונות, אני אוהבת את הפרוותיים, אבל יש גם זנב סוס, חזיר ומה לא.  הם באים עם פלאגים מכל מיני סוגים, סילקון/גומי/מתכת/זכוכית, ובגדלים שונים.
יש זנבות שניתן לנתק את הפלאג לניקיון - יותר יקר אך יותר יעיל מבחינת ניקיון, כי הטיפול בהם מבחינת ניקיון והברשה, דורש תשומת לב. 

מילה אישית, אם הכוונה היא להיות עם הזנב מחובר הרבה זמן, אני ממליצה ללכת על פלאג קטן או גומי רך (ענייני נוחות).
לא צילמתי, אבל לי יש אוזניים פרוותיות תואמות בשביל השלמת המראה בכל צבעי הזנבות🦊

  

חוקנים - יש חוקנים לשימוש חוזר, יש חוקנים חד-פעמים כמו פליט אנמה שניתן לרכוש בבית מרקחת ללא מרשם, יש כאלו שמתחברים לצינור המקלחת (מחליפים ראש).  תמיד אפשר לעשות חוקן טבעי - פשוט לשתות ה מ ו ן מים, או קפה ולהתרוקן מראש.
מילה קטנה על חוקנים - לא בריא לעשות יותר מדי חוקנים, זה גורם לשריר הטבעתי להתעצל, מה שיגרום לבעיות בהמשך הדרך.
לכן את החוקן תשמרו למשחק או למקרי חירום.

 
ושוב - אני חייבת לציין את חשיבות האחסון הנכון - לכל צעצוע, תיק בד משלו - פה אתם יכולים לראות שגם בד אורגנזה עובד.

ככל שתשמרו טוב יותר על הצעצועים, הם יחזיקו יותר זמן.

 

מילה אחרונה על גדלים - המבחר שלי הוא של פלאגים הנעים מקטן לאקסטרא לארג'. יש בשוק מבחר ענק של גדלים ושל מבנים וסוגים, אל תתפרעו ואל תקפצו מעבר ליכולתכם.  משחק אנאלי הוא משהו שצריך להתקדם איתו לאט.

יאללה - תהנו!

זהו להיום - בפרק הבא רוטטים: ויברטורים, מג'יקים, fuck machine . 😛

Beauty in Black - שוב, אוסף נהדר. (:
לפני 6 שנים
Noti{גנר} - זה חצי אוסף, אבל ששש אל תגלי 😘
לפני 6 שנים
Ollie​(נשלטת) - תודה! יש סיכוי ללינקים, או לכתיבת השמות באנגלית כך שנוכל לחפש?
לפני 6 שנים
Noti{גנר} - פשוט מתחילים מ anal plug, butt plug, anal tail, וזורמים משם. קישורים אין לי כי הכל כבר לא רלוונטי, שוב, זה אוסף שלאורך שנים הצטבר, רק חלקו מוצג בבלוג.
לפני 6 שנים
Noti{גנר} - אני אשים לי תזכורת לעשות פוסט לאתרים מומלצים לקניה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י