שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומני נוטה

1. אל תעצבני את הגנרטור
2. אל תתחצפי אל הגנרטור
3. אל תתגרי במזל שלך

לא צלחת את מטלות 1 עד 3 - כתבי לבלוג!

כל הכינויים בבלוג זה הם אקראיים לחלוטין ואין להם שום קשר לאדם שעומד מאחורי מילותיו!
לפני 8 שנים. יום שני, 22 בינואר 2018 בשעה 11:08

אתמול, אחרי 15 וחצי שנים יחד,
בצער רב הרדמתי את הכלבתא (היא הייתה בת 16).

כשאתה מגדל בעלי חיים, אתה מודע לזה שאתה תאלץ לקבור אותם בשלב מסוים.
זה אף פעם לא קל, ותאמינו לי, אני יודעת.
כי למרות שכל בעלי החי שגידלתי האריכו ימים (רובם יותר מ- 10 שנים לפחות),
לא פעם הענקתי להם חסד מיסוריהם, בשיבה טובה לאחר חיים ארוכים ומלאים.

במקרה הזה, זה היה קשה מהרגיל.


הכלבתא הזו הייתה חלק בלתי נפרד ממני בתקופות יפות יותר ובתקופות קשות מאוד.
אני הצלתי אותה (כלבה שעברה התעללות), והיא בתמורה הצילה אותי והעניקה לי ולאחרים אהבה, אושר ושמחה.

היא תמיד תהיה חלק גדול מהלב שלי, כמו שהייתה חלק גדול בחיי.

 

I WILL ALWAYS LOVE YOU MY SWEET SWEET GIRL

MAY YOU REST IN PEACE

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י