לפני 15 שנים. יום ראשון, 16 בינואר 2011 בשעה 15:36
התברר שלסרט "הכוכב הכחול" שהורדתי יש דיבוב רוסי וזה היה מבדר ל-10 דקות הראשונות,
רעש נוראי של תופים גרם לי לרדת לרחוב רק בשביל להיכנס ישר לתוך הפגנה של השמאל שצעדה ברחוב,
ממש מולי עמדו 2 בחורות צעירות עם דגל של הרשות .
מבט מהיר למטה גילה לי שאני עומד בתוך חרא שהשאיר שם אחד מהסוסים של המשטרה,
המחשבה הראשונה שעלתה לי בראש היא האם כיביתי את הדוד כשיצאתי.....
מסתבר שכיביתי.

