לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מה אומר ומה אגיד...

החיים יפים.
בא לי לכתוב, אך על מה?

על סשנים? בחורים? חברים? חברות? עבודה? שיגרה? תובנות? סרטים? ספרים? מוסיקה? ילדים?

לא בהכרח בסדר הזה

לא !
לא נראה לי....

אמשיך להשאר בשלי :-)

המלכה הלבנה והקרה
לפני 14 שנים. יום שני, 21 במאי 2012 בשעה 11:09

הבוסים הלכו

עד שבוע הבא: ח-ג-י-ג-ה !!!

אז נכון, כל המחלקה על כתפיי

אז מה?

גם הסלים...



[שן קשת ענן...]

לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י