ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מה אומר ומה אגיד...

החיים יפים.
בא לי לכתוב, אך על מה?

על סשנים? בחורים? חברים? חברות? עבודה? שיגרה? תובנות? סרטים? ספרים? מוסיקה? ילדים?

לא בהכרח בסדר הזה

לא !
לא נראה לי....

אמשיך להשאר בשלי :-)

המלכה הלבנה והקרה
לפני 14 שנים. יום חמישי, 29 בנובמבר 2012 בשעה 7:57

בסוף זה ייגמר
תמיד מגיע הסוף


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י