בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ספרית הפנטזיות שלי

לפני 5 ימים. יום שישי, 19 ביוני 2026 בשעה 3:23

‏- סא"ל דור גדליה בן שמחון (Dor Gedalia Ben Simhon), בן 32, מבית השיטה, מפקד גדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפל בקרב בדרום לבנון.
יהי זכרו ברוך.

סא"ל דור גדליה בן שמחון החליף את

המגד שנפצע קשה לפני חודשיים

שהחליף את המגד שנהרג

 

בארוע ישנם 3 נופלים נוספים.

יהיה זכרם ברוך.

 

נועם לניר נפרד מדור ז״ל

בבוקר מוקדם פילחה הידיעה .. דור בן שמחון... דב"ש . מגד 52 נהרג הלילה עם צוות הטנק עליו פיקד.

ליוויתי את דור בשנה האחרונה במסגרת הכשרתו בפומ.
בד"כ צריך להמתין לשיבוץ אבל כששמעתי שדבש מיועד ל 52 חטפתי אותו. שוב נזפו בי שאינני פועל עפי. נהלים אבל אני הסברתי להם שזה הגדוד שלי. אני עם 52 כמעט מתחילת המלחמה .

בפגישה הראשונה הוא סיפר לי בחיוך שהמלחמה הזאת ברחה לו. הוא שרת בפיקוד צפון וייכנס לתפקיד כשלא ייהיו עוד מלחמות.

אני נתתי לו 2 ספרים לקריאה . את הספר הצהוב על אבא שלי ותולדות היהודים של עשהאל אבלמן. כדי שנעמיק בפרטי ובכללי על הלמה.
אחכ הרחבנו למחוזות של עולם ומלואו בקשר יום יומי.

דור הוזנק טרם זמן נוכח פציעתו של המגד הקודם ולקח פיקוד על הגדוד ..

הוא סיפר לי בהתרגשות על הנופים . על העשייה על כניסה חלקה לתפקיד.

אמר שהגדוד מגוייס כולו אליו והוא מנגן הייטב.

קבענו שאבוא לשבת איתו ברגע שייצא לקצר.

היום אעמוד לצד דור בדרכו האחרונה. אתגעגע כל חיי לחיוך ולעיניים הנוצצות. לאהבת החיים שקרנה מכל תנועה שלו.

הייה שלום חבר אהוב .

לפני שלושה שבועות. יום שלישי, 2 ביוני 2026 בשעה 6:48

הבוקר הוא שוב מבריז מהמשפט,

הפעם ״כי הוא עייף״.

מספיק עם הבזיון הזה.

הגיע הזמן למעצר עד תום ההליכים.

לפני שלושה שבועות. יום ראשון, 31 במאי 2026 בשעה 0:33

סמ"ר מיכאל טיוקין,

בן 21 מאשקלון,

נהרג אתמול (שבת)

מפיצוץ רחפן בדרום לבנון.

טויקין היה לוחם בחטיבת גבעתי.

עם מותו עלה ל־25 מספר החיילים

שנהרגו מתחילת

סבב הלחימה הנוכחי בצפון.

מלבדם נהרגו גם ארבעה אזרחים

לפני חודשיים. יום רביעי, 22 באפריל 2026 בשעה 7:10

אם מישהו יגיד לכם "תתקדמו", "תסלחו", "תסתכלו קדימה" -
תזכירו לו:


22% מכל מי שנרצחו מאז 1948 — מתו מאז 7 באוקטובר 2023 


16.9% — ב-7 באוקטובר עצמו


הכאב הזה לא נעלם. אל תתנו לו להיעלם.

לפני חודשיים. יום שלישי, 21 באפריל 2026 בשעה 15:26

ראיתי אותו הבוקר בטקס הזיכרון בנס ציונה, ומאז הוא לא יוצא לי מהראש

לבוש בבגדיו של אדם מת, עלה האיש לומר קדיש על בנו ועל כל חללי היום הזה. שעות ללא שינה היו חרוטות בפניו. הוא קרא מן הדף בקושי, מותש מכל מילה - אבל ממהר, כאילו מנסה להשיג את הדמעות

במשפט האחרון הוא נשבר. "עושה שלום במרומיו", וקולו קרס.
את המילים הבאות אמר ביבבה: "הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, ואמרו אמן"
מובך מן הכאב, מבוהל מעצמו, האיש חזר לשבת בשורה. הוא חבש כובע והרכיב משקפי שמש, כאילו כך ישוב לאלמוניות

הטקס נמשך. תפילות נאמרו, זרים הונחו, מטח כבוד. היה יפה. הוא כבר לא היה שם
הוא ישב בגופו אבל נדמה שברוחו הוא בעולם משלו, משלהם, רק הוא והבן המת שלו. פניו נחתמו מאז, כמו אבן. אי אפשר היה להסיר ממנו את המבט

כשחזרתי הביתה מצאתי את שמו. קוראים לו אודי. אבא של אופק בכר, מפקד בסיירת גולני שנהרג בלבנון באוקטובר 24'. "אני מקווה שהמדינה תהיה שווה את זה", אמר פעם, "שמי ששומע אותי יתאחד, כי אחרת לא נוכל לצאת מהבוץ הזה. בואו נגמור את המלחמה"

יש לי זיכרון חריג לשמות של נופלים, אבל את השם הזה לא הכרתי. אולי שמעתי ושכחתי. עכשיו כבר לא אשכח

לפני חודשיים. יום ראשון, 19 באפריל 2026 בשעה 23:08

בסוף יולי 23 ראש השב״כ נותן לנתניהו התרעה למלחמה.
נתניהו מתעלם.
אמ״ן מתריעים 4 פעמים לפחות.
נתניהו מזלזל.
הרמטכ״ל רוצה להיפגש איתו דחוף וכותב לו שהמצב מסוכן.
נתניהו מסרב.

במקום זה ,
ימים לפני 7.10
שולח את דדי ברנע לקטאר לארגן לחמאס עוד מאות מיליוני דולרים לשנה.
״ חישוב מסוכן״ אמר לו סינוואר.
ואז הגיע ה7.10.

נתניהו הראש.
נתניהו אשם.

לפני חודשיים. יום שבת, 18 באפריל 2026 בשעה 13:29

אוהד נלחם על חייו עד הרגע האחרון. ביתו הקטן הפך לזירת מלחמה, משפחתו כותרה מכל עבר. כשהמחבלים פרצו, הוא שלח קריאה לעזרה, כתב הודעות, העלה סטורי. הוא ניסה להאמין שמישהו יבוא.

אבל אף אחד לא הגיע.

אוהד נרצח באכזריות בביתו, מחזיק את בתו הפעוטה, מילה, בת 10 חודשים בלבד. אשתו סנדרה נפצעה קשה, ילדיו נפגעו. אימו, יונה, נרצחה גם היא. בית אחד. משפחה שלמה מרוסקת.

על מצבתם של אוהד ומילה נכתב “Shine On You Crazy Diamond”, היצירה המוזיקלית של להקת "פינק פלויד" האהובה על אוהד.

סנדרה אשתו כתבה: "אוהד היה אבא חלום, שותף מלא בגידול הילדים וניהול הבית, אין דבר שהוא לא עשה בבית, אדם עם לב ענק, מלא חוש הומור ואהבה ענקית למוזיקה ולחיים. באותו יום שחור הוא היה גיבור, עשה כל מה שהוא יכול בשביל להציל אותנו. הוא לא עזב את דלת הממ"ד במשך שעות ולא ויתר גם לאחר שנורה דרכה בשתי רגליו. כשלא יכולנו לנשום יותר בממ"ד הוא טיפס עם הידיים, פתח את החלון ועזר לי להוציא את הבנים מהחלון. הוא הציל אותנו. הוא היה כל כך אמיץ ולא ויתר לרגע. החוסר שלו הוא בלתי נתפס ואין לי מושג איך לחיות בלעדיו. הוא היה החצי השני שלי".

לפני חודשיים. יום שלישי, 7 באפריל 2026 בשעה 20:40

אבל כדאי שתזכרו

שישבתם ועדין יושבים

40 ימים ואולי עוד

במקלט

בממ"ד

בחדר צדרגות

בכביש

בשדה הפתוח

בשביל לפתוח

נתיב ימי שהיה פתוח מאז ומעולם

 

 

מטרות המלחמה
הפלת המשטר האיראני - ❌
השמדת הגרעין האיראני - ❌
השמדת הטילים האיראנים - ❌
הפעלת העם האיראני נגד המשטר - ❌
בידוד השלטון האיראני - ❌
חיסול החיזבאללה - ❌
דחיית המשפט של ביבי - ✅
העברת כספים לחרדים - ✅
העברת תקציבים למתנחלים - ✅
הכאת מפגינים שמאלנים - ✅

לפני חודשיים. יום שני, 6 באפריל 2026 בשעה 11:56

כרמית פלטי קציר, אחות של אלעד קציר ז"ל שנחטף ונרצח בשבי, בתגובה להודעה על גל הירש:

היום לפני שנתיים אלעד אחי, שנחטף בחיים ושרד בשבי, הוחזר לקבורה אחרי שהוצא להורג. אני כותבת את המילים האלו והלב שלי שותת כאב.
בסימבוליות שאי אפשר היה לתסרט, ביום הזה, 6.4.26, הוכרז שגל הירש - שהיה אחראי להחזיר את אחי, ואת כל החטופים בחיים ובשלום, אחרי המחדל הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל- ישיא משואה.
912 ימים למחדל, אין ועדת חקירה, אין קבלת אחריות, המילה "טבח" הוחלפה ב"אירועים". ממשלת ה-7.10 שהפקירה בשבי אנשים למותם או סתם נתנה להם להירקב שם שנתיים מחלקת עכשיו פרסים לאנשי מפתח שהיו אמורים להיחקר.
זו ההגדרה של תפארת מדינת ישראל?

לפני שלושה חודשים. יום רביעי, 25 במרץ 2026 בשעה 4:44

מוטב היה לו רעיית רה״מ היתה מציגה את תמונות

שירי, כפיר ואריאל ביבס ומשפחת קדם סימן טוב

במקום לדבר על הילדים הבוגרים המאובטחים שלה