ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולם בחרוזים

העדר ינהר אחרי הכוח העדר ינער וימשיך לברוח העדר ישכח את יושרת המוח העדר יתכחש לכנות הרוח יתנכר לגדר הנדר יתעלם מחוק מוסר וסדר יעלוץ ויסגוד לשקר וייוותר בתדר העדר

אהבה היא יבבה בלבבו בלבבה - אהבה היא להבה ברב רבבה - אהבה היא כוויה מחיבה רבה - אהבה היא חוויה מאדם וחוה - אהבה היא שיכרון מחשבה - אהבה היא נמוגות לב בסך כאב - אהבה מכתיבה מיטיבה נתיבה ושובה


חולם בחרוזים בחופשה בוואפוואפ-לנד
וואף-וואף-וואף-וואף-וואף-וואף-וואף


אילן רז - שירה וסיפורת מופת רעיונית מקורית בעברית
כול הזכויות שמורות לאילן רז בלבד @

שירה רעיונית היא שירה המכילה תבנית חדשנית או כול רעיון שונה מהשירה השגורה בשיגרה
שירת מופת היא שירה עמוקה ואמתית ולא חיקויי דהויי בלויי הזויי בזויי

התחייבות : לכלבה הנבחרת ההנאה בהנעה - מובטחת מפותחת מבוטחת - תחת הקדחת בפדחת
לפני 10 שנים. 10 באוגוסט 2013 בשעה 0:27
http://cafe.themarker.com/media/t/152/463/6/file_0_original.jpgלמעשה הפנויים והפנויות הם לא פנויים ולא פנויות

כי אם הם היו פנויים ופנויות באמת ! הם לא היו פנויים ופנויות.

הם היו בזוגיות מאושרת יותר או פחות אך בזוגיות.

 

בפייסבוק כל הזמן עולה לי בצד מודעות הפרסומת של JDATE כנראה כי כתבתי בהגדרות שאני פנוי.....(בדיעבד טעות חמורה). האם זו רמאות לשים בתמונת הבאנר של ג'יידיט (אתר פנויים ופנויות ליהודים) בחורה הנראית כמו "חלומו" של כל פנוי ? או לחליפין לאישה פנוייה, גבר באותם הקריטריונים רק בהיפוך המינים, בת יפה וחייכנית ובעיקר מזמינה. 

יש בכך שמץ של "מרמה" משום ש"מנגנים" על האקורדים החלשים של אותםפנויים ופנויות.

מהותה של הפרסומת בכלל ופרסומת לפנויים ופנויות היא לגעת בחלום ולהניח אותו מול העיניים ואז להציע את השירות שלהם. דוגמה של חבר טוב שלי שהיה נשוי 25 שנה ויש לו שלושה בנים. התגרש לפני כשנה והיה במספר קשרים קצרי טווח ועומק. החבר הכיר בג'יידייט לפני חמישה חודשים בת זוג ואמש חגגתי אתם את הסדר. 

שני בניה היו והיה כיף של סדר אך החשוב בדוגמה הוא שהאיש היה פנוי ואפשר לומר ששניהם היו פנויים אמיתיים.  ולכן כשהכירו האחד את החצי השני כבר גמלו בלבם החלטה למגורים משותפים. 

מבחינתי המושג פנויים ופנויות משקף בודדים ובודדות אך המושג בודד, מתקשר למושגים מדכדכים כמו, גלמוד, ערירי ואחרים. אפשרי להגדיר פנויים ופנויות גם לא כבודדים כי יש רבים מהפנויים והפנויות שהם אנשי חברה מובהקים וחייהם מלאים בחום וגילויי אהבה כאלו ואחרים המורעף עליהם בשל כישוריהם החברתיים.

יש אנשים שיאמרו שהם לבדם כי בחרו בכך וזה מבחירה והעדפה, זהו שקר עצמי.

הפנויים והפנויות הם לא באמת ובתמים פנויים ופנויות משום שאינם יכולים ואינם רוצים להתחייב. יש כאלו שקשה להם לתקשר או מצויים בתהליכים פנימיים רגשיים של הבשלה והתבוננות.

דווקא בזוגיות תהליכים אלו עוברים יותר בשלום משום המשימות היומיות, המטלות והביחד עם בן או בת הזוג.

 ואולי הפנויים והפנויות "תקועים" באיזו תדמית וחלום לא מציאותי וכאשר הם נתקלים בחצי השני שלהם, אינם פנויים לראותו בעין ונפש נכוחה ומציאותית. כך מתפספסת להם דרכם ויחד איתה חייהם.

 לא באתי כאן לקבוע ולתבוע הגדרות, לתייג איש או אישה בשום תגית ולחלחל למחשבות של פנויים ופנויות. לא באתי להתיימר לדעת מה שקר או אמת בעבור אחרים. רק להציג


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י