בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולם בחרוזים

העדר ינהר אחרי הכוח העדר ינער וימשיך לברוח העדר ישכח את יושרת המוח העדר יתכחש לכנות הרוח יתנכר לגדר הנדר יתעלם מחוק מוסר וסדר יעלוץ ויסגוד לשקר וייוותר בתדר העדר

אהבה היא יבבה בלבבו בלבבה - אהבה היא להבה ברב רבבה - אהבה היא כוויה מחיבה רבה - אהבה היא חוויה מאדם וחוה - אהבה היא שיכרון מחשבה - אהבה היא נמוגות לב בסך כאב - אהבה מכתיבה מיטיבה נתיבה ושובה


חולם בחרוזים בחופשה בוואפוואפ-לנד
וואף-וואף-וואף-וואף-וואף-וואף-וואף


אילן רז - שירה וסיפורת מופת רעיונית מקורית בעברית
כול הזכויות שמורות לאילן רז בלבד @

שירה רעיונית היא שירה המכילה תבנית חדשנית או כול רעיון שונה מהשירה השגורה בשיגרה
שירת מופת היא שירה עמוקה ואמתית ולא חיקויי דהויי בלויי הזויי בזויי

התחייבות : לכלבה הנבחרת ההנאה בהנעה - מובטחת מפותחת מבוטחת - תחת הקדחת בפדחת
לפני 10 שנים. 9 בדצמבר 2013 בשעה 18:29

 

 

 

http://cafe.themarker.com/media/t/158/918/2/file_0_original.jpg

 נורמן ווקר NORMAN WALKER סקוטי במוצאו אך נולד וגדל בגינואה איטליה נחשב לאחד ממיסדי הצמחונות ובעיקר ירקות חיים RAW VEGETABLES.
 

 נורמן ווקר נולד בשנת 1886 ומת בשנתו בגיל 99 בשנת 1985. נורמן ווקר נחשב לאדם הראשון שהכין מיץ גזר כדי להפיק ממנו את מירב הערכים התזונתיים היחודיים לגזר בפרט ולירקות ופירות בכלל כמו ויטמינים, מינרלים במצב ביואורגני צמודים למינרלים המאפשרים הטמעה וספיגה בגוף האדם ומיקרו נוטריינטים אחרים.
נורמן ווקר האמין כי בירקות החיים (לא מבושלים, לא מטוגנים, לא אפויים ולא מאודים) רמת הויטמינים וערכי התזונה הממוזערים האחרים הבריאה והזמינה ביותר לאדם.
נורמן ווקר היה צייר בכישוריו ועיסוקו אך נטש את קן הציור והצבעים והקדיש את חיו לצמחונות ולכתיבת ספרים ושיטות טיפול כמו: "טיפול במיצים טבעיים חיים", "תזונה צמחונית", "לחיות בריא" ואחרים.
נורמן ווקר עיצב ופיתח מסחטת מיץ המכונה על שמו ונמכרת עד לימינו בשיטה ההידראולית (של לחיצה בלחץ שמן) Norwalk Hydraulic Press Juicer.
נורמן ווקר האמין כי 80% מהמחלות מתחילות במעי הגס בעיקר ולכן דגל בשיטות ניקוי המעי הגס על ידי שטיפתו במים, שיטה המכונה הידרו קולוניקס או קולון תרפיה.
COLON זה צינור (דרכי) המעי המחבר בין המעי הדק לפי הטבעת וכלולים בו שישה חלקי מעי.

דעותיו של נורמן ווקר על תזונת מזון חי (לא מהחי)

ווקר ערך תפריט המבוסס בלבדית על ירקות חיים, פירות חיים ואגוזים חיים (שלא חוממו, נקלו, נאפו או ניצלו). ווקר טען כי מזון שבושל, נאפה, נצלה, אודה ועובד אחרת כמזון מת ובכך מזון זה פסול.
עוד טען ווקר כי המזון המעובד (מחומם) אומנם מאפשר קיום וחיים אך יוצר דינמיקה פרוגרסיבית שלילית progressively degenerating הפוגעת בהדרגתיות באיכות החיים, בבריאות, בחיות VITALITY, ובאנרגיות הכלליות. 
כצמחוני אדוק ווקר האמין כי יש להמנע מבשר, דגים, מוצרי חלב וביצים למרות שבחלק ממתכוניו מומלץ על חלב עיזים חי, חלמון ביצה, גבינת קוטג', גבינה שוויצית, וחמאה טבעית מעיזים.
התפריטים של ווקר המליצו להמנע ממזון עקרי כפסטות, לחם, אורז וסוכר.

 

שנוי במחלוקת

בחלק מספריו ווקר חתם כבעל תואר -  dsc - Doctor of Science
(קיצור של): דוקטור למדעים, תואר כבוד אקדמי למדעים
ובחלק אחר של ספריו חתם כבעל תואר PhD  קיצור של 
Ph.D. doctor of philosophy דוקטור לפילוסופיה ובמדעי החיים.
מעולם ווקר לא כתב מאילו מוסדות קיבל את תאריו האקדמיים שעליהם חתם ובכך היה שנוי במחלוקת.
 
ציטטות נבחרות ומוערכות של ווקר
אני בכנות אומר שאיני מודע לגילי 
מאז בגרותי, מעולם לא הייתי ער להזדקנותי ואני יכול לומר בכנות וללא דו משמעויות כי אני הרבה יותר ערני, חי, דרוך, זריז, מאשר הייתי בן 30.
אני לעולם לא חושב על ימי הולדת ואיני חוגג אותם
כיום אני במלא הכנות יכול לומר שאני בריא, מלא מרץ וחיוניות  ולא אכפת לי לומר את גילי משום שאני "אדם ללא גיל"    I AM AGELESS

 

 הערות וקרדיט:

כל המידע מהערך נורמן ווקר בויקיפדיה באנגלית

תמונת הירקות מאתר מעריב

הסיבה שאין בפוסט תמונה של נורמן ווקר אחת היא - לא מצאתי באינטרנט תמונה שלו

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י