בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולם בחרוזים

העדר ינהר אחרי הכוח העדר ינער וימשיך לברוח העדר ישכח את יושרת המוח העדר יתכחש לכנות הרוח יתנכר לגדר הנדר יתעלם מחוק מוסר וסדר יעלוץ ויסגוד לשקר וייוותר בתדר העדר

אהבה היא יבבה בלבבו בלבבה - אהבה היא להבה ברב רבבה - אהבה היא כוויה מחיבה רבה - אהבה היא חוויה מאדם וחוה - אהבה היא שיכרון מחשבה - אהבה היא נמוגות לב בסך כאב - אהבה מכתיבה מיטיבה נתיבה ושובה


חולם בחרוזים בחופשה בוואפוואפ-לנד
וואף-וואף-וואף-וואף-וואף-וואף-וואף


אילן רז - שירה וסיפורת מופת רעיונית מקורית בעברית
כול הזכויות שמורות לאילן רז בלבד @

שירה רעיונית היא שירה המכילה תבנית חדשנית או כול רעיון שונה מהשירה השגורה בשיגרה
שירת מופת היא שירה עמוקה ואמתית ולא חיקויי דהויי בלויי הזויי בזויי

התחייבות : לכלבה הנבחרת ההנאה בהנעה - מובטחת מפותחת מבוטחת - תחת הקדחת בפדחת
לפני 10 שנים. 6 בינואר 2014 בשעה 7:48

.

 

http://sr.photos2.fotosearch.com/bthumb/CSP/CSP993/k15376194.jpgלאחרונה יצאו גורמים שונים ומבלבלים את הבייצים שלכאורה מולטי ויטמינים אינם בריאים ואנשים סתם זורקים את כספם על אלו, ובכן, להבנתי וידעתי אלו המבלבלים באמת סתם מבלבלים ומקשקשים וזאת מהסיבות הבאות :

 

הכמות והיחסיות

נכון שמולטי ויטמינים מכיל מעט ויטמינים מהרבה סוגים, לרוב כעשרים סוגים בממוצע. ובכן ההסבר לכך פשוט וטמון ביחס בין הויטמינים יותר מאשר בכמות המוחלטת של כל סוג ואתן דוגמה :

קרבורטור של מנוע המכונית תפקידו להזרים דלק וחמצן ביחס נכון לבעירה מיטבית ולמירב עוצמה למנוע ביחס לכמות הדלק. לא משנה כמות הדלק במקרה הזה כי היחס הנכון בין החמצן לדלק ולקצב הזרמתו / הזרקתו אלו הקובעים את איכות הבעירה ומכאן העוצמה למנוע.

יש מצבים בהם היחס אינו מיטבי ולכן תצרוכת הדלק עולה, השריפה המוגברת מותירה שארי פיח עקב חוסר יעילות בבעירה וכתוצאה מזה בהמשך גם יתרחשו תקלות וכמובן תצרוכת דלק מיותרת.

אותו הדבר במולטי ויטמינים - היחס בין כול המרכיבים במולטי ויטמין מרכיבים חזית מאוזנת שהיא הקובעת ולא הכמות המוחלטת מכול סוג.


איכות המולטי ויטמין

 

איכות המולטי ויטמין קובעת ואסביר בקצרה, ויטמינים זולים שאינם טבעיים ספיגתם בגוף בעייתית משום שמגיעים בהרכב לא תואם זמינות ביולוגית טבעית  BIO-AVAILABLE וכתוצאה מכך הם "זוללי אנרגיה" מטבעם ולא מספקים את התוצאה הרצויה של יתר חיוניות ושיפור בתפקודי הגוף שזה למעשה תפקידם של הויטמינים מלכתחילה.

 

רק מולטי ויטמין איכותי מומלץ ויעשה את העבודה המיטבית כמו גם בויטמינים אחרים - רק מהאיכותיים ביותר בשל ההרכב שלהם הנכון והתואם את יכולות הגוף לפרקם ולהטמיעם במערכות התואמות.

 

המלצות

מומלץ לקחת שני מולטי ויטמינים ליממה ועל-פי הוראות היצרן המוטבעות על האריזה

 

ניסוי ותהייה

 

פשוט רכשו מולטי ויטמין איכותי ותצרכו אם הוראות היצרן מתירות זאת שני כדורים ליממה ותראו בעצמכם באם תחושת הגוף שלכם השתפרה, ותפקודים שונים שהיו לקויים מקודם מעט השתפרו, וזה הסימן הטוב ביותר בעבורכם לדעת אם כדאי לכם או לא.

 

לא תמיד הכמות קובעת בדיוק כמו בתצרוכת הדלק במנוע הבעירה

תמיד מומלץ להתייעץ עם "פיטו-תראפיסט" מטפל-בצמחים כמו נטורופאתים או מרפאים סיניים

 

ובעיקר תנו להרגשה שלכם להוביל למסקנות

ותמיד תזכרו שלאכול מזון טבעי ולשתות על בסיס יומי מיצי ירקות לא בכמות גדולה, אך בקביעות ובגיוון זה המתכון הנכון ולא יותר משנים עד שלושה ירקות ליממה כמיץ וזאת בנוסף לסלטים באוכל.

 

לסיכום

אל תשלו את עצמכם שאתם יכולים לאכול זבל ומזון מזיק ושאינו טבעי ולהוסיף ויטמינים ובכך אתם רוקדים בשתי חתונות - לא-היא, מי שנוהג כך ישלם את המחיר לטבע והמחיר יכאב בעיקר ליקירכם. אומנם מולטי ויטמין הוא דבר מצויין אם הוא איכותי וטבעי ומשפר תפקודים אך מזון קלוקל יפגע במערכות גופכם במהלך שנים רבות ולאחר מכן - רחמנא-ליצלן

 

אתן עוד דוגמה שהכמות לא קובעת כי אם האיכות והזמינות : ויטמין B12 הידוע כוויטמין חיוני ביותר ושמו הכימי "קובלמין" והוא בצבע ורוד, אדם מבוגר במשקל ממוצע זקוק למיליונית הגרם ליממה - כלומר גרם אחד מהקובלמין יספיקו לאדם ל-35 אלף שנה. זה רק מוכיח את אמיתות גרסתי וכי אלו המקטרגים אלו "תוכים-מצייצים" ותו-לא.

אגב, לאדם בריא האוכל בריא יש לרוב "מאגר" בכבד של קובלמין ל 25 שנה בממוצע משום שהכמות הנדרשת היא אפסית בערכים מוחלטים

 

לסיום אזהרה

ויטמינים אלו חומרים המצויים במזון הטבעי בריכוז מיזערי וחיוניים לבריאות והמפעילים מערכות בגוף

1- אולם תיתכן הרעלת ויטמינים "אוויטמינוזיס" לכן יש לעשות הפסקות יזומות גם אם אתם מרוצים - לאחר חודש חמישה ימים. לאחר חצי שנה שבועיים, לאחר שנה חודש ולאחר שבע שנים שנה וזאת במטרה לנקות ולהתרוקן ממאגרים עודפים.

2- יש מצבים שאם לוקחים ויטמין מסוג אחד ומסוגים אחרים לא לוקחים אז נוצר מחסור בויטמינים אחרים ולכן הבסיס של המולטי ויטמין הוא חשוב בעיקר למתחילים.

ויטמין C אינו כלול בכלל הזה משום שנשטף בקלות מהגוף בכול עודף.

 

אני אישית לא נוטל כלל ויטמינים אך נוטל קפסולות של "מיקרונוטריינטים", רכיבי מזון אחרים המצויים במזון בממוזער וחיוניים לחזק מערכות ורקמות שנשחקו עקב שימוש מוגבר. בחלק מהקפסולות שאני נוטל יש ויטמינים כחלק מהמרכיבים שלה אך אני דוגל במיץ ממעט ירקות על בסיס קבוע יומי ובכול ארוחה ירק חיי, רק קמח מלא ואורז מלא וקטניות וכמובן שמנים טבעיים כמו זית, פשתן, ודגים

 

 

מי שלא אוכל בריא לא יכול להיות בריא

 

ברכות רכות

אילן רז


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י