בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 12 שנים. 23 באוגוסט 2011 בשעה 2:17

עוד לילה מצטרף לרשימת לילות השבוע שאני לא נרדמת בהם, אין אני פשוט לא מצליחה לישון וזה כבר כמה לילות רצופים שזה ככה.
עוד כמה דקות המשפחה שלי חוזרת מהטיול באירופה, ולא לא הייתי לבד בבית הייתי כאן עם האחים שלי אח שלי שהוא בן 20 וחצי ואחותי שהיא בת 18 וחצי, מה שמזכיר לי שעוד חודשיים אני בת 22 אני צריכה למצוא איפה לחגוג את זה בד"כ אני לא ממש חוגגת ימי הולדת.
קרה לי היום משהו ממש מבעס שאם הייתי יכולה הייתי מחזירה את הזמן אחורה- וגם עוד כמה דברים סודיים ומעצבנים שקרו לי בדרך ושאני לא יכולה לספר כי חלק מהאנשים בטוח מכירים אותי פה, אין כנראה דבר כזה סודיות מוחלטת- זה קשה שהרבה אנשים מכירים אותך. חח.
יש לי ביום חמישי כנס, ותפרתי אליו ג'קט אממ גיהצתי אותו והוא נישרף לי ולקח לי מלא זמן עד שמצאתי את הבד והכול וזה מעצבןןןןןןןן ביום חמישי זה הכנס של האנימה מה לעזאזללל אני עושה.(אני כנראה סתם אתלבש בסטייל גוטיק לוליטה).
חוץ מזה שקורה לי משהו מוזר, אני חושבת שהתאהבתי במישהו, גאד הוא כלכך יפהייפה הוא שולט- בחור מאוד מחוזר כל הבנות רוצות אותו - אבל אני הכי רוצה אותו אני מיוחדת הוא לא רואה את זה?... אני מרגישה את זה מבפנים- הרבה זמן שלא הרגשתי משהו בכלל למישהו, אולי אני סתם דלוקה עליו לא יודעת או שהוא בעצם ממש מזכיר לי את האקס שלי ואני סתם חושבת עליו בתור ככה- הייתי עם האקס שלי במערכת יחסים פוליאמורית, מוזר שדווקא הכרתי אותו במצעד הגאווה של שנה שעברה- כן היינו שנה בייחד, כן אהבתי אותו רצח היינו במערכת יחסים פוליאמורית כלומר מרובת אהבות יכולנו להיות עם כמה חברים שרצינו הרס אותי שהוא הלך למועדונים של הומאוים, ושהיו לו ממש מלא חברות, הוא איש קבע, הוא אפילו לא יפה הוא נראה נחמד ילד כזה קטן ושקט שנהנה מהחיים שלו מהדפיקות שלו ולצחוק על אנשים, להרים את האף גבוה כי זה כייף לחוש ולבגוד בחברה שלך עם האקסית שהיא עכשיו אקס כי זה בסדר לבגוד כי אנחנו במערכת יחסים פוליאמורית, אף פעם לא רבנו תמיד היינו חברים טובים כזה עד עכשיו יש דברים שקשה לי לומר לי וחסרה לי הנוכחות היציבה שהוא נתן לי... אני מתגעגעת קצת, תמיד ראית שאני מחוזרת כזאת וזה הוריד לך ממני... ממ לא נורא תמיד חשבת שאני כמוך עושה מה שאחרים רוצים ולא הבנת שתמיד הייתה לי האפשרות לבחור תמיד עשיתי מה שאני רוצה ואתה עשית את מה שהאקס שלך רוצה כי הוא מופיע במועדוני דראג והוא פשוט כמוך פוגע באנשים, אולי בגלל זה אמרת שאנחנו לא מתאימים.

שיהיה יום מצויין,
נראה לי שאני אלך לישון עכשיו.
מקווה שנהניתם לקרוא את הפוסט שלי!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י