אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 10 שנים. 19 במרץ 2014 בשעה 14:37

שלום לך ציבור הקוראים הנלהב היקר ביותר שיכול להיות קיים ביקום הזה!

אשמח לדבר איתכם על תופעה שחדרתי אליה ביום רעם בהיר... פתאום אחריי שעבדתי בתור מלכה כלכך הרבה זמן, כל הזמן ניזונה מהשמועות שאנשים אומרים ומאכילים אותך- שלהיות זונה זה נשלטת (חארטה זונה זה נשלטת) שזונה היא בן אדם חופשי שסוחרים בו (חלקית נכון במקרים קיצוניים אך על כך ארחיב בהמשך), שזונה זה רע משפיל וכואב וחסר מוטיבציה וחופש.

אז זהו שלא, אני עבדתי בור מלכה מקצועית באחד מהסטודיואים הכי נחשבים בארץ של מלכות סאדו- שליטה בלבד, שם שירתו שירתו המלכות היפות והמרשימות ביותר ואני היייתי מבינהן מאחר ואני דיסקרטית ומעדיפה לשמור עליה לא אנקוב בשם המקום.

הייתי מאוהבת זה זמן מה , בבחור שהיה לקוח שלי ואנחנו גרים בייחד עם הלדה המקסימה שלי שכרגע היא תינוקת ונסיכה עתידית. כרגע ההורמונים של ההתאהבות והלידה קצת ירדו וגם הסקס בינינו שכבנו רק מספר מצומצם של פעמים בהתחלה נלחמתי בכך ובצפייתו בפורנו , אך גבר זה הוא קצת שולט במהותו או מנסה להיות והוא שולט רק בפנטזיות שלו. אז כרגע אחריי שעיכלתי את כל החוויות שעברתי במהלך השלוש השנים האחרונות אני חייבת לשתף אותכם בהן במהלך החודשים הקרובים, פוסט זה הינו מבוא.

הליידי של מכון הסאדו שלי קראה לי זונה ואמרה שאני יותר זונה משפחה והיו שם מלכות שאהבו להתחלף וזה בסדר גמור מבחינתי ואינו גורע ממהותן בתור מלכות אלא מעצים מאחר ומלכה שהתנסתה בשליטה מסוגלת יותר להגשים פאנטזיה זו בצורה יותר מקצועית ומהנה או שלא מהנה לגברים נשלטים או לגברים אפסיים גמורים.

התנסתי בתור חשפנית, זונה , נערת ליווי , זוגיות, אמהות, וכל מיני חוויות כאלה ואחרות.

ואחריי הכל הרגשתי מלכה והתייחסו אליי בתור מלכה ונהניתי נורא- זנות לפעמים זה חופש ואין כל רע בה תלויי איך את בוחרת להתנהג להתלבש ומהו הדימויי שלך ולאן את בוחרת ללכת ובאילו מקומות להסתובב ועם מי ועד כמה את נדיבה ונדיבים אלייך רק את מושכת את מה שאת משדרת ומבקשת מהעולם כי משאלות מתגשמות ואני מתכוונת להמשיך להגשים את חלומתיי ואת חלומותיהם של אנשים קרובים אליי ולאלו שמדליקים אותי,

שמרו על קשר,

בידידות ובדיסקרטיות,

סקארדום.

XXScarDomXX​(שולטת) - :) שמחה שאהבת תודה על התגובה.
לפני 10 שנים
Minxy - עבר תקופה....מקווה שהכל הסתדר עבורך :)
לפני 10 שנים
XXScarDomXX​(שולטת) - הכל עדיין בתהליך הסתדרות, אני עוברת תהליכים, בחורה בוגרת שמסרבת להתבגר ולקבל את החיים כפי שהם.
מסתכלת עליהם בצורה הומוריסטית ופסיכדלית מעט אחריי הלידה.
אנחנו תמיד צריכים להגיד תודה לאן שהגענו אנחנו לא מגיעים למקום סתם בלי סיבה.
לפני 10 שנים
Minxy - מסכים איתך. אני זוכר שאז לפני כמה שנים היית בטלטלה...אני שמח שהסתדר לך ושמחתי לקרוא מה שרשמת..אני בטוח שתהיי אמא נהדרת. נשיקות ובהצלחה! :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י