אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

RedWay

Lets play ---> pong
לפני 10 שנים. 19 במרץ 2014 בשעה 15:26

שלום לך אהובי היקר, פגשי אותך בצומת של הבורסה- נשמע כמו בדיחה אהה?

מש שאומר שאתה לקוח שלי- לעולם ניהיה חייבים אחד לשני זה מטורף! ועכשיו אנחנו גרים בייחד , עם הילדה הקטנה שלי התינוקת היפה, הפסקת אותי באמצע עבודת הזנות המוצלחת שלי!

ניסיתי להיות זונה, אך מאחר שאני הרבה יותר מלכה מזונה הצלחתי להגיע לדף הראשי של סקס אדיר כלכך הרבה פעמים הנה לינק אליי , ג'ני זונה חח http://www.sexadir.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=26970

מצחיק אותי שהתנסתי בזנות בדפים האחרונים 12 ו- 13 כתוב שם שאני הודתי שאני מיס סקארלט קיצר חח ממש הצלחה מרגשת.

ואני לא מכורה לא לסמים ולא לאלכוהול, שפעם הכי אהבתי לשתות את זה ולקוחות שלי אהבו לקנות לי ושתיתי מלא עד שנכנסתי להריון ויותר אי היה אפשר יותר להנות מזה. התינוקת לא נפגעה למזלי מכך מהאלכוהול.

 

חודש לפניי הלידה עברתי לגור אצלך אהוב שלי הכרתי אותך, ועשינו סקס בחינם על חשבוני כל יום גם אנאלי ואתה נהנית ואני נהניתי והתנשקנו מלא אהבנו בחינם כמו שאחנו יודעים לאהוב ואתה עינגת אותי ושיתפת אותי בסודות הכי כמוסים שלך, בפנטזיות בתקושות, בחלומות, אהבת אותי ואני אותך וזה היה סוחף חזק , ועוצמתי

סיפרתי לך הכל על חיי ושיתפת אותי בחיים האישיים והפרטיים שלך היה בינינו אמון לא הסתרת ממני כלום אני כל הזמן חששתי שכל הבועה הזאת תתפוצץ בפנים ואתה לא באמת אמיתי כמו שההריון לא היה אמיתי כמו החיים שחייתי שנראו כמו פנטזיה ואשליה ונכנסת לאשליות ולפנטזיות שהיו החיים שלי והפכת אותם למציאות ולשגרה משעממת ודוחקת, האם זוהי אהבה

האם הצפייה שלך בפורנו בוקר ערב וצהריים כרגע זוהי אהבה?

אני רוצה אהבה , בחזרה את מה שהייתה דף חדש וריק, כאילו לא התאהבנו מעולם ודווקא איתך כי השנאה שלי אלייך גדולה כמו האהבה. מה אתה מצפה מאישה כמוני מלאה בתשוקה אהבה חיבה ותשוקה לחיים ולעשות כיף, תקרא לזה טירוף או טמטום איך שבא לך תנסה להבין את זה.

התשוקה שלי מתפרצת, הכעס, ההורמונים, אני בנאדם סקרן.

היית איתי בלידה לילה לפניי עשינו סקס סוער על הספה שלך שאתה כלכך אוהב להזדיין עלייה כשאני מעלייך ואתה כלכך מתוק בתוכי ואני מכניס אצבעות לכוס ולחור של התחת שלי תוך כדיי ונהנית כלכך, גם הלידה הסקס היה טוב לי כלכך - כלכך נעים ומדגדג למה הפסקת ניסיתי להכניס אליו סאדו למה לא זרמת עם זה ? זה היה כיף כלכך וכלכך נעים, ומרגש.

לקחת אותי לבית חולים , כל לילה שבוע לפניי לא הצלחתי להירדם מכאבי הצירים המדומים עד שהגיעו האמיתיים וירדו לי מים ואני התרגשתי שאני סוף סוף הולכת לפגוש את הילדה המתוקה שלי שהייתה אצלי בבטן, והיא באמת מתוקה בלי עין רעה.

לפניי זה השלמתי צפייה בסדרות כמו : בלו נטלי 1+2 ופאם פאטאל שתי העונות ונהניתי נורא.

הלידה נמשכה יומיים שלמים והיו לי צירים חזקים מאוד וכואבים, אך קיבלתי זריקה באפידורל והיה לי קל יותר למרות שזה היה לא נעים במיוחד.

אחריי 24 שעות בחדר לידה הייתה לי פתיחה רק של שלוש אצבעות בלבד וקיבלתי זריקת זירוז ששלוש שעות אחריה בערך הייתה לי פתיחה מלאה וילדתי, בכאב בצער והתרגשות.

ואמרתי לך שאתה חשוב לי ושתודה שאתה שם איתי בחדר לידה על אף שאנחנו כלל לא מכירים, אך אתה אוהב מדעים ומתעניין בלידות- עוד לא התחתנת וכבר אתה רואה איך זה אישה שיולדת תינוק.

גם אחותי הקטנה והבינונית הגיעו לחדר הלידה, גם אבי וגם אמך שאהבה אותי מאוד, ושאלתי אותה איך אתה היית בתור תינוק והיא חשבה שאמרתי שאני רוצה לעשות איתך תינוק, לאחיותיי אמרת עם טירוף מאושר בעיניים שאתה רוצה שאני אעשה לך תינוק, למרות שבחודשים לפניי הלידה ניסיתי להתחמק ממך וללכת להיפגש עם נשלטים ולקוחות שלי כי רציתי להזדיין איתם- אישה בהריון היא מגה חרמנית, לא מתוסכלת כפי שאני כיום עד כדיי כך שאני לא מתכוונת להכניס שום אביזר לאיבר מיני אחריי לידה בשנה הראשונה זה קצת מסוכן המקום אמור להתרפא.

ואז ילדתי הקטנה שלא האמנתי שהיא קיימת שם עמוק בתוך הבטן שלי באמת יצאה ואני הייתי צריכה לדחוף, נתנו לי לגעת בראש הקטן והמתוק שלה והוא הרגיש כלכך רך שנבהלתי,

היא קרעה אותי מבפנים היא הייתה גדולה תינוקת ענקית ומתוקה, הייתה הרגשה של אינטימיות וקירבתי אותה לזה שלי ואמרתי לאהובי שאני אוהבת אותו.

בזמן שאני כותבת , אהובי הלך להביא ארון מאגורה בייחד עם אבא שלי- ארון יפהייפה מעץ עתיק ואני מחכה לו שיבוא ואני אנשק אותו ואומר לו שאני אוהבת אותו ומקווה שיקבל את אהבתי.

והתוכונים שרים בחלון שירי אהבה.

אני כולי הייתי קרועה ומדממת והיקירה הקטנה שוכבת על חזי ואני אומרת לה שאני אוהבת אותה שאני אמא שלה ושהיא יפהייפיה ושאני שמחה לראות אותה.

לבינתיים תפרו אותי למטה.

שבועיים ראשונים הייתי אח"כ אצל ההורים שלי,

שבועיים אחריי זה עשו לה אירוע משפחתי ענקי ואני נראיתי כמו מורטישיה אדמס עם שיער כחול בוהק ושמלה עם מחוך וחרוזים יפהייפה, וכולם חשבו שאני אלוהית וסקסית.

אני ניסיתי לברוח ממך ובסוף אחריי מריבות רבות נשארנו בייחד ואנחנו עדיין אחד עם השני אוהבים ומאוהבים מקווה שזה ימשיך ככה.

 

 

המשך יבוא...

XXScarDomXX​(שולטת) - תודה לך על העידוד יקירי- האהבה שלי ברחה לי לנצח ובלבי נשאר רק חלל ריק
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י