בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים שלי,שלו ושלנו

חיי השתנו מקצה לקצה ב9.1.2013. בתאריך הזה פגשתי את אהבת חיי, האדם היחידי שאוהב אותי, כמו שאני אוהבת. מתאריך הזה נגמרו הבקשות שלי לאהבת אמת ולחבר הכי טוב שלי.
הוא הכל בשבילי ונותן לי את הביטחון וכוחות להמשיך לחיות .
חיי היו אפלים לפני שהכרתי אותו,מנשיקה הראשונה ראשונה עד המגע הראשון . נהנית מכל רגע שהוא איתי,הוא שלי ואני שלו
לתמיד בעזרת השם
אני שייכת בליבי ,בנשמתי ובגופי למלך שלי ,שעושה אותי מלכה.
הוא נותן לי כוח לחיות כל יום מחדש !
אהבתי אתמול
אוהבת היום
ואאהוב לתמיד
לפני 5 שנים. 15 במאי 2019 בשעה 17:58

הזמן מראה בהחלט מראה,מי חברי האמת שלך. קשה שאין לי חברות ממש קרובות במקום בו אני גרה.יש מכרות,נשים של חברים של בעלי אבל אני בהחלט נזהרת להתקרב,לא רוצה להיפגע ולא רוצה לפגוע.

לכולן יש ילדים ,אז הן מתראות אחת עם השנייה היינו ביום הולדת של חבר של בעלי,מודה לי כאב לראות שכולן עם ילדים ובעלי ואני עדין אין.

לא מקנאה כול כך הרבה ובטח שלא בגלל זה אני רוצה ילד. יש לשנינו לתת כול כך הרבה לילד. אבל אתם יודעים עדיף להביא בזמן הנכון ולא רק כדי לרצות אחרים.

אני חושבת הרבה ,על מה ששמעתי בשנים האחרונות מאנשים,היא כפתה עלי ילד,אמרה שלקחה גלולות אבל בפועל לא גלולות ולא נעלים. שמעתי כבר מדודה אחת,ב30 למותה של סבתי זכרונה לברכה,אז מה מגיע מזל טוב ,את הרי עם טוניקה.שתקתי כול כך רציתי לענות לא אני מלאה,אבל שתקתי,היום מצטערת על זה. עזבו שהיא חברה שלי בפייסבוק,אבל אני בהחלט בפעם הבאה לא אשתוק.

.

אני מרגישה הרבה יותר מאז שהתחלתי להוריד,אבל שינה שלי עדין לא מאה אחוז. משתדלת לא לאכול שטויות יותר מדי,טוב מדי פעם גם אני אוכלת שוקולד או כריך עם פסטרמה וירקות בבוקר. אבל איכשהו תמיד מרגישה אשמה שלא אוכלת בריא יותר מדי. ארוחות ערב שלי קבוע חצי כוס כוסמת ירקות חתוכים ומנת בשר.

הבעיה שאני מתעוררת בלילה ואז מסוגלת לאכול משהו שבכלל אני לא צריכה בגוף ואז בבוקר מתחילים נקיפות מצפון. אפילו הפסקתי לשתות שתיה עם גזים רק מים מנרילים שבעלי היקר קונה  או מים מרותחים.

מחר אמורה לפגוש מכרה לקפה,מצד אחד בא לי מאוד להתאוור מצד שני אני יודעת שאני לא סומכת עליה עד הסוף. אני נהיתי עם השנים חשדנית לגבי אנשים נחמדים מדי.

https://www.youtube.com/watch?v=BOboa27SHDE


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י