לפני 12 שנים. יום שני, 21 באפריל 2014 בשעה 16:25
לעיראקים או לתימנים?
נשמע כמו נושא מעניין למחקר.
הרבה יותר מהמחקר המעיק שאני צריכה לערוך.
אז מה אתם אומרים- למי יש גדול יותר?
לעיראקים או לתימנים?
נשמע כמו נושא מעניין למחקר.
הרבה יותר מהמחקר המעיק שאני צריכה לערוך.
אז מה אתם אומרים- למי יש גדול יותר?