בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הארמון של מלכתא

ובארמון סיפורים, אגדות, מעשיות ותובנות

כל הסיפורים שלי כאן:http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=319586&blog_id=64894
לפני 12 שנים. יום שני, 21 באפריל 2014 בשעה 16:25

לעיראקים או לתימנים? 

 

נשמע כמו נושא מעניין למחקר. 

הרבה יותר מהמחקר המעיק שאני צריכה לערוך. 

אז מה אתם אומרים- למי יש גדול יותר? 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י