לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבחנות לא מקוריות

אמרו את זה קודם לפני, לא?
לפני 12 שנים. 17 בנובמבר 2011 בשעה 22:42

אני לא מבינה גברים שהתגובה שלהם לדחיה היא "ההפסד כולו שלך"
איך אפשר להפסיד משהו שלא היה שלי אף פעם?

שלגי - אבל מידי פעם מגיע אחד שאומר: "ההפסד כולו שלי" - וואללה כאלה שווה לבדוק :-)
לפני 12 שנים
מאו​(שולטת) - את חושבת? בעיני זה אותו דבר, רק בצד השני.
כמו הפאתטים שפותחים הודעה ראשונה ב"מלכתי" או "שפחונת", אלה מילים שלוקחות הרבה מדי כמובן מאליו
לדעתי :))
לפני 12 שנים
שלגי - ממש לא, זה סוג של נימוס בסיסי בעיני. ג'נטלמניות אולי.
הרי כבר אמרת לא...
לפני 12 שנים
מאו​(שולטת) - תראי, מצד אחד זה סוג של פרגון ומחמאה, אני רואה איפה זה נתפס כמחמאה אם מישהו רואה בזה שלא הכיר אותך הפסד בשבילו
אבל אני לא אוהבת להתנהל בתחושה של הפסד
מאף כיוון.
אני לא יודעת למה זה נימוס בסיסי, מה הקשר לנימוס?
למה בכלל להכניס רווח והפסד למשוואה
אפשר להסתפק במשהו כמו, "אוקיי, בהצלחה"
בכל מקרה זה הרהור שעלה אצלי כי שומעת על ההפסד הזה די הרבה :-) וחשבתי שאם הייתי מתייחסת לכל מה שלא קרה כ"הפסד" הייתי מתוסכלת מאד
לפני 12 שנים
איש אחר​(אחר) - לא רוצה להיפגש? הרווח כולו שלי :)

(סתאם, נעמת לי מאד, והרווחתי יותר מחצי מליון)
לפני 12 שנים
מאו​(שולטת) - :-)
לפני 12 שנים
מד ו י ק - תלוי לאיזה הפסד הוא התכוון. אם התכוון להפסד של הזדמנות למשהו איתו, אז זה נכון. כי ההזדמנות כן היתה שלך וויתרת עליה. ולא, אני לא מתחכם. מדייק.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - דע לך, שאני מצטערת עבור אנשים שהאופי שלהם מכתיב אבל על ה ז ד מ נ ו י ו ת.
החיים מספקים לנו די והותר זמן לסבול בשל משגים.
לא צריך להוסיף לזה.
אגב - לדעתי הזדמנות להכיר אדם אינה דבר שניתן לכמת במונחי רווח והפסד. וגם אני לא מתחכמת
לפני 11 שנים
מד ו י ק - לא ממש הבנתי את החלק הראשון אבל לגבי האחרון אז נכון שאי אפשר ממש לכמת, אבל עדיין אפשר להסתכל על זה כעל סולם רווח רק בשביל ההשוואה.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - אקצר: אני שוות נפש כלפי "אובדן של הזדמנות לקשר" עם מישהו.
צר לי על כל אישה שדברים כאלה מדכאים אותה,
כשיש לה בוודאות די סיבות להתאבל על משגים שעשתה בקשרים שכן עשתה.
מגדלים באוויר הם לא בריאים. בשום דרך שתסתכל עליהם
לפני 11 שנים
מד ו י ק - אני מסכים איתך שאין מה להשוות בין שני הלאבד. אבל זו לא הנקודה. הנקודה היא אם אפשר בכלל להשתמש במלה לאבד והתשובה היא שכן.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - אני מייחסת חשיבות גדולה מאד למילים.
אובדן בעיני היא מילה גדולה ולא משתמשת בה לשווא.
אם לא מדובר בחפץ פיזי או במוות, לעולם אינני משתמשת בה בנסיבות של "מה היה אילו"
אבל זאת אני
וצדיק באמונתו יחיה
אולי גם אתה צדיק, מי יודע
(:
לפני 11 שנים
מד ו י ק - אני צדיק כתמר.
ולפחות ציטטת נכון את הפתגם.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - נו, איך אפשר לומר איש באמונתו יחיה, כאשר ידוע שאותו האיש נצלב?
לולז
לפני 11 שנים
מד ו י ק - איך יכול להיות שאותו האיש היה האיש מהפתגם המעוות אם הפתגם הזה עוות רק במאה האחרונה?
ואי אפשר לומר איש באמונתו יחיה, היות ויש מספיק עבריינים שאם יחיו באמונתם - אנחנו לא נחיה.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - נו, צחקתי.
אתה יודע, כשאומרים "אותו האיש" רק הוא עולה על דעתי, מי עולה על דעתך?
לפני 11 שנים
מד ו י ק - אם כבר, אז עדיף משה רבינו.
הצלוב מבחינתי קריקטורה בלבד.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - ((:
כולם בעיני.
לפני 11 שנים
מד ו י ק - יש הבדל מהותי בין לבין. ממש בקצרה, כי זה באמת פתח לשיחה עמוקה יותר.
הטענה לגבי הצלוב היא שאלוקים התגלה אליו. לא היתה להתגלות זו עדים, כך שכל מי שהאמין בו בדור שלו, היה בחזקת מאמין (כנ"ל לגבי מוחמד). לעומת זאת כל בני ישראל היו עדים להתגלות של אלוקים כלפי העם כולו בכלל ומשה בפרט. עם ישראל לא היה בחזקת מאמין כי אם בחזקת עד. הבדל מהותי.
לפני 11 שנים
מאו​(שולטת) - LOL
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י