לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חור המנעול

הצצה מחור המנעול על חיים שלמים שמתרחשים שם בחוץ.
לפני 11 שנים. 14 באוגוסט 2012 בשעה 21:43

מחוברים 2

בימים האחרונים אני מוצא את עצמי חוזר הביתה מאוחר . אין לי כח להרבה דברים ואני רק מחפש להירגע מהיום המעייף שעבר עליי. אחרי מקלחת קרה ואיזה ארוחה נחמדה אני נכנס ל ynet  ושם מתחיל הקסם .מחוברים.

תכלס, התמכרתי . משהו בדמויות האלה שכל כך שונות האחת מהשניה עושה לי טוב. בכל אחד מהם אני יכול לראות משהו מעצמי ( טוב, חוץ מגייסון ). החיטוט הזה בחיים שלהם עושה לי טוב. אני רואה שגם להם יש רגעי חולשה בדיוק כמו לי . כולם פגיעים ורגישים וחיים מתחת להמון מסיכות. פתאום אתה רואה שהם בני אדם כמוך.

אני מודה אהוב ליבי הוא חנוך דאום . הפתיחות הזאת שלו גורמת לי פשוט להסתכל עליו ולמחוא כפיים . כמה אומץ יש לו ככה להיחשף. לשים את עצמו ואת חיי משפחתו ולומר בפה מלא שלמרות שהוא מתנחל שגר ביישוב דתי ונשוי לדתייה ושולח את ילדיו לבית ספר דתי הוא עדיין לא בטוח שיש אלוהים. לפעמים הוא פשוט מבטל את קיומו. אתה רואה כמה הוא עבר בחיים . אתה רואה כמה צלקות השאיר בו החינוך הדתי שספג מהבית. אתה רואה עד כמה הוא חרדתי ותזזיתי. סוג של ילד נוסף שאישתו מגדלת. מישהו שהבת שלו כבר לפעמים נשמעת מבוגרת על ידו . הוא פשוט ענק . איש שמוכן לחיות חיים שלא שלו העיקר שלא לפגוע באישתו ובילדיו. העיקר שלא יהיה מצב שיצטרך לחיות את אותם החיים שהוא מבקש לעצמו והם לא יהיו נוכחים שם.אני עוד זוכר אותו צעיר יותר . תמיד היה איור של שי צ'רקה ליד הטורים שלו שמראה אותו בפוזה או סיטואציה שונה שמתאימה לטור. תמיד היתה שם כיפה. היום היא לא תמיד נמצאת.

סקאזי - אשר סוויסה. אולי הפתעת העונה עבורי . מדמות שלא תמיד יכולתי לסבול לפני הסדרה מין סוג של רוקר כזה, ילד שלא מתבגר וחושב רק על מוסיקה גיליתי אחלה של בן אדם. חי חיים שהרבה מאיתנו היינו רוצים לחיות. גולת הכותרת ? חי עם בחורה מדהימה בשם ההורס אווה. כאילו אתה צריך משהו אחר חוץ מבחורה בשם אווה ? הבחורה הזאת היא אחת השוות שראיתי . הקול הקצת ילדותי שלה עם העיניים האלה גורמות לי לרדת על ארבע . רק מה ? כמו כל גרופית היא שפוטה שלו . משיא הנשיות והסקסיות אני מקבל פתאום עצבים על הכלבתיות שלה . כאילו תתעוררי ?? את מלכה מה קרה לך? בכל מקום אחר גברים היו שפוטים שלך אז מה יש לך מסקאזי ?

שאר המשתתפים סתם מעצבנים אותי . אמירם טובים הילד הבלתי נלאה הזה וגדעון לוי שרק חושב על קטרין ששמה עליו זין גדול ורק חופרת לו במוח והכי גרוע - גייסון דנינו הולט . הוא והמשפחה ובכלל החיים המעצבנים שלו . אין פרק שהוא לא רב עם החבר המפגר שלו עם הקול המוזר או לחילופין בוכה מכל שטות.

למה הביאו אותו בכלל ???

 

טוב הולך לראות עוד כמה פרקים . נא לא להפריע :)

נ.ב

לצערי מישהו אחר הספיק לגנוב לי את הכותרת. בכל זאת החלטתי להשתמש בשם הנוכחי מכיוון שהיה פרי מחשבתי .

 

LoLLi​(שולטת){Mighty Max} - תשמע, יש משהו יפה ואמיתי בפתיחות הזו - אין ספק.
אבל אני חושבת שצריך להיות גבול מסויים, במיוחד כשזה מדיה כזו...

ראיתי עכשיו למשל הצצה לפרק 17 (איפה כל שאר הפרקים, באמת?!) שהוא מספר לתינוק במצלמה שהוא לא היה מתוכנן... לא אהבתי את זה
זה כמו בעונה הקודמת שהאדיוט ההוא שיתף את כל העולם ברומן שלו...

אנשים מקורבים אליהם נפגעים מזה ומושפלים בטלוזיה...
מצד שני, כנראה שזה פשוט משהו שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים להשתתף בתכנית ריאלטי..
לפני 11 שנים
רב בריח​(נשלט) - אני מניח ששאר הפרקים עוד ישודרו בהמשך.
אני מסכים עם מה שאמרת וזה באמת משהו שצריכים לקחת בחשבון לפני שנכנסים לזה .
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י