בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני מיספר אחת

שולת אחזרי
לפני 4 שנים. 15 בנובמבר 2019 בשעה 8:04

וואלה במיקרות ראיתי שעוד שלוש שבועות יהיה 17 שנה מימתיי כלובי היצטרף לכלוב

ככה כתוב בפרופיל

אז וואלה רציתי לגיד לו כול הכבוד למה גם בנה לנו בית וגם ישר היצטרף ועובד קשה לשפץ את הבית ולעזור לאלה שגרים בו ולענות ל 70000 שאלות ותלונות ובקשות והוא עובד בפרח ועונה לכולם וגם הוא כמו שופט בעליון וכל יום יש לו גזר דין כמו להוריד את זה ולהרחיק את זה ולסגור את ההוא ולהחזיר כל יומיים בלוג של מישי או מישו שהורידו ועחשב רוצים בחזרה.

וואלה בחיים לא ראיתי מושלט כזה חזק גם בגוף וגם בנפש אפילו לי נתן פם עונש למה ניכנסתי לפורום והוא היזמין אותי לשימוע ואמר לי: לא תעבור בירדן הזה, אתה יכול רק לירות מירחוק אבל ליכנס רק אים הניק המקורי שלך!

בתחלה היתעצבנתי אבל אחר כך אמרתי יאללה אולי הוא צודק למה הוא שומר הסף ומנסה שיהיה פו הכי טוב לכולם.

אז נחון, הבית ליפמים מרגיש גדול מידיי וניכנסים כולמינה זבובים ואמבות ולא תמיד הוא מצליח להדביר אותם למה ישר הם עוסים מותציה וחוזרים אבל בסך הכול הוא המושלט הכי שולט בבית הזה.

אז וואלה כלובי כול הכבוד ותודה🧡

 

 

אתמול גם במיקרות פיתום היתעוררתי ואמרתי לי מה נעשה? אחרי כמה זמן עניתי לי והלכתי למחסן בשוק והיתחלתי לשפץ, תקעתי וווים בכמה מקומות שנוכל ליקשור הבתי בוקסות של רמקולים כמו שהיה לג׳סי שאני אוכל ליקשור את המושלטה שלי ערומה אים עיניים קשורות ולסים לה מוזיקה מטלית של השטן בפול ווליום שעות קניתי בלון גז לברנר סמתי ארגז אים דשה בישביל העיזה ובניתי עמוד תלייה.

קניתי גם גבס בישביל לגבס את המושלטה מילמעלה עד למטה וסמתי סד של פעם כמו שהיו סמים לגנב וזורקים עליו פרות באמצע החדר.

מתי גמרתי את השיפוץ ניהתי חרמן מהמחשבה מה אני אעסה שם איתה אז ישר הלכתי אלה ליטפתי את השדיים המפוארות שלה ליחלחתי את הכוס המדהים שלה והיכנסתי את הזין מאחורה צבתי את הפיטמות חזק היכנסתי לה אצבעות לפה וככה טח טח טח טח טח טח עד שגמרתי.

 

 

OR1977 - חחחחחחחחח גאון
לפני 4 שנים
דוד הבלוק -
😘
לפני 4 שנים
pd32{J G} - אתה אתה!!!! גם שלוש פעמים אקרא ואאבד את ראייתי אם צריך!!!! חחחח
לפני 4 שנים
דוד הבלוק -
חסלילה
תשמרי על העיניים😘
לפני 4 שנים
אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - איזי כוסיתתת 👌👍👍
וואוו

פוסט מדהים
לפני 4 שנים
דוד הבלוק -
איזי היא טריפ
של כל טוב
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י