צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 11 שנים. 10 ביוני 2012 בשעה 8:36

שקילה של יום ראשון..
מי שקרא ועקב יודע שלא היה פשוט הרעיון לחגוג יום הולדת בלי עוגה או להתפנק במסעדה..
אבל למרות כל זה, זה מה שעשיתי. אכלתי בדיוק מה שאני צריכה לאכול אומנם על האש.. (היה מאוד טעים) אבל רק שיפודים וסלט כמו ילדה טובה.
וכך לא שברתי את הדיאטה.
ואפילו היום המשקל אמר שהורדתי חצי קילו.
71.2
עוד 5 ימים אני מגיעה לתקופת שיא של 5 חודשים בדיאטה... איזו התרגשוווווווווות..

תרשו לי לחלוק איתכם עוד דבר קטן..
חלמתי הלילה חלום מוזר מאוד..
אני נפגשת עם המשפחה בחוף הים מדברים וזה.. פתאום אני מוצאת את עצמי מובילה קבוצה של בנים ובנות להפגנה בוילה כזו על החוף של דוסים... לא משהו אלים אנחנו צעקנו עליהם הבנים על הבנים הבנות על הבנות.. אחרי כמה זמן התקפלנו.
חזרנו לחוף.. ואז התחילו גלים גבוהים נורא נורא כל פעם לקחתי אויר אבל עד שהוא נגמר הגל לא הגיע בכלל... לקחתי עוד פעם ועוד פעם עד שצילצול הטלפון העיר אותי.

כשניסיתי לפרש את החלום קראתי כך:
"חוף בחלום מציין כמיהה לחופש, לחוסר גבולות, לנהנתנות, לטיולים, לנסיעות, לפריקת עול, לפינוקים ולהבראה. למעשה החלום מציין את הרצון לרוגע, לשלווה ומנוחה, החסרים לחולם מאוד. ייתכן כי החיים מלחיצים את החולם, והוא מחפש לברוח למחוזות של חוסר מחויבות. על פי רוב מופיע חלום על חוף גם כשהחולם חש שהוא נמצא בתוך סיטואציה לא ברורה, שאין לה גבולות ברורים, והוא אינו יודע כיצד לפעול, לאיזו דרך לפנות, ומהו הדבר הטוב ביותר עבורו בסיטואציה שבה הוא נמצא.
חלום על חוף הוא גם בעל משמעות מינית- יש הגורסים כי הוא מציין כמיהה לקיום יחסי מין, בהעדר מערכת זוגית. החולם משתוקק לעינוגי הגוף, החסרים לו מאוד, וזהו אחד הביטויים לערגה שלו למעשה אהבה חושני, מלא תשוקה וריגושים מיניים."

לגבי הקטע של הוויכוח שם דווקא היתה הפתעה
"הרי שחלום כזה מעיד על הצלחה שעתידה להגיע לאחר שהושקעו מאמצים רבים בכיבוש מטרה כלשהי, בין אם מדובר בחיים אישיים או בעבודה."

אחלה דרך להתחיל את השבוע לא?

Homer Jay Simpson​(שולט) - בהחלט!!!

:-)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י