שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד צעד אחד

לאותם שלבים בחיים שהמטרה נראית רחוקה מידי.. צריך לחשוב רק על הצעד הבא.
לפני 11 שנים. 29 בספטמבר 2012 בשעה 5:41

אז החבר'ה חזרו מהטיול שלהם.. ואני זוכה לישון בלילות שוב :)

בתכלס הכל בסדר.. תקופה רגועה.. למרות שבפתח ממש בעוד שבועיים.. קצת פחות.. אנחנו מגישים את כל העבודות הסופיות של הפרויקט גמר שלי.. הסמינר האחרון הפוסטר והדוח המסכם.

לשם שינוי אני רגועה הפעם.. אין מה להכנס ללחץ.. רוב הדברים סגורים יש רק פינישים קטנים קצת הערות.. יהיה בסדר.. גם אם אני אקבל רק 80 אני לא אתרגז זה לא שווה את זה.

 

הפרס האמיתי יהיה לנתק את הקשר עם השותפה...חחח

 

אם כבר מדברים על פרסים... ביום כיפור יצא לי להסתובב פה בעיר.. לא הייתי כאן 3 שנים ופתאום לראות שוב את האנשים שלמדתי איתם בבית ספר היה מאוד מוזר.. מה גם שהם עדיין בסרט.. היה מוזר ללכת מול חברה שהיתה לי פעם עד שעשתה לי תרגיל מסריח בי"ב ומאז אנחנו לא מדברות.. עברו כבר כמה שנים מאז.. מוזר שהיא לא התבגרה מאז אני לפחות כבר העברתי את זה.. היא הלכה מולי בהליכה של סנובית כזה כאילו כולם חייבים לה הכל ואני רק צחקתי.. על החוסר בגרות המטופש הזה.

בלילה היו לי חלומות משונים מאוד... על 2 הבחורים שאהבתי במיוחד בתיכון.. שניהם היו שם.. אני לא ארחיב על העלילה (לא היה שם סקס) אבל אחרי שפירשתי את החלום הבנתי שפשוט לא מעריכים אותי כמו שמגיע לי.. וזה מוצג שם בברור.. וכמובן שצפויים חוויות טובות בעתיד..

 

אז הגברת החצופה והילדותית יכולה להמשיך ללכת על העקבים שלה עם אותן חברות טיפשות מהתיכון.. שרק מהבחירה שלהן ללכת איתה ולא לשמור על קשר איתי מסביר את מנת המשכל שלהן.. יכולות להמשיך להוביל את עצמן לחיים אפורים..

ואילו אני גדלה ומתפתחת וזורקת חיוך להמשך הדרך.. בא לי לחיות את החיים. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י