אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Ballbusting Fantasy

פנטזיות בולבאסטינג שארצה לממש.
לפני שנה. 23 באוגוסט 2022 בשעה 10:07

רעיון למשחק. מכירה פומבית של עבדים. כל מלכה מקבלת 100 שקל דמיוניים בעשרות, אותם היא מחלקת בין מי שהיא רוצה לקנות. נניח יש לך 6 עבדים. את שמה על אחד מהם 50, על השני 30, על השלישי 20. את האחרים את לא רוצה. האחרות גם מחליטות. אם מישהי אחרת שמה 70 על אותו אחד שאת שמת 50, היא לוקחת לך אותו (הכלבה!) אם על השני את הצעת הכי הרבה, את מקבלת אותו. זה משחק של הקצאות (allocation). אם שתיים מוכנות לשים הכל על עבד אחד, אפשר להחליט ע"י אבן-נייר-מספריים. מי שמפסידה, לא מקבלת כלום, כי היא שמה את כל הביציות שלה בסל על אחד בלבד, אז זה סיכון. היה משהו כזה במסיבה אצל אלכסיי (דקדנס). מכירת עבדים בפסח. 

איך את בוחרת את מי את רוצה? CFNM. את ניגשת לכל אחד כזה שעומד בפנייך ערום ובודקת בציציות. אם היא מקריח ואת לא אוהבת, את יכול להגיד לו שהוא 0, כי הוא מקריח. את יכולה למשוך לו בשיער... לדרוש שיפתח את הפה לבדוק לו את השיניים כמו עבד ברומא העתיקה. השפלה... לבדוק את שרירי הידיים והחזה. למדוד את אורך כתפיים. לדחוף אותו ולראות אם עדיין עומד. להגיד "חושב שאתה קשוח?" לתת ברכיה\לבעוט לאשכים ולראות אם עדיין עומד על הרגליים. לא חזק... לדרוש שיעמוד לו ולמדוד אורך. אם קטן- להשפיל מול כולם. אם גדול, אולי להראות לאחרים איך צריך להיות. "תלמדו ממנו יא אפסים". לחפון את אשכיו ולגלגל, וללחוץ כדי לראות מה התגובה וכמה הוא מסוגל לסבול. להפליק לו על התחת ולבדוק את שרירי העכוז. בקיצור, לבדוק אותו כאילו את קונה סוס או פר הרבעה ולהשפיל אותו. ואז את מקבלת החלטה מי את רוצה כעבד. ואז את כבר יודעת מה את רוצה לעולל לו. 

לפני 8 שנים. 21 בינואר 2016 בשעה 7:02

אני גנב. אני גונב תכשיטים ומזומן בעיקר. אני נכנס למקומות וגונב מה שאני רוצה. אני יודע לפרוץ כספות, ונעלם בין רגע. אני תמיד מחפש משהו חדש לנכס לעצמי. יום אחד שמעתי שבמבנה כלשהו יש תכשיטים שאפשר לגנוב. אז נכנסתי לתוכו בלילה. חיפשתי משהו שווה, אך לא מצאתי. ביזבזתי זמן יקר, שבו יכולתי לגנוב משהו אחר, ולכן כעסתי. החלטתי לצאת ולחפש משהו אחר. אך לפני כן, ראיתי חדר שעוד לא חיפשתי בו. להפתעתי, במיטה שהיתה בחדר ישנה אישה לבושה, אך בלי שמיכה. היא היתה יפה, ובטעם שלי. הייתי אומר מטר שישים, שיער שחור ושדיים CUP C הייתי אומר. כמו שאני אוהב. הם ביצבצו מבין החזיה שלה. רציתי אותה. אם כבר אני פה, ולא היה מה לגנוב, אני אקח אותה! אני אאנוס אותה! הערתי אותה, ואמרתי לה שאני מוכן לא לפגוע בה, אם היא תמצוץ לי כמו שכלבה צריכה! "אחר כך אני אזיין אותך", איימתי עליה. "אם תעשי הכל כמו שצריך, לא אפגע בך, והכל יהיה בסדר", המשכתי. "אם תתנגדי, אני בלאו הכי אזיין אותך, רק שיכאב לך מאוד, כי יש לי זין גדול. תבחרי איך את רוצה. בטוב, או ברע", אמרתי בטון קשוח. היא הסכימה. ילדה חכמה. התפשטתי. אמרתי לה שתתפשט גם שאוכל לגעת בגופה העדין והנשי. השתוקקתי למשש את שדיה וללקק את הפטמות שלה. מזמן לא הייתי עם אישה. ירכיה קסמו לי, ורציתי להיכנס ביניהם. לא היה לי אכפת אם בכוח או בהסכמה. היא התפשטה. היתה לה חזיית תחרה אדומה שהחזיקה את שדיה המלאים והרכים, ותחתונים באותו צבע. תחתונים שהיו המחסום שהפריד ביני לפות שלה, שדמיינתי אותו לעצמי. בינתיים, התקרבתי אליה, ואמרתי לה שתכניס את הזין שלי, שצמח לגודל מרשים, לפה שלה. השפתיים שלה כיסו אותו, ודמיינתי איך זה יהיה להיכנס לשפתיים התחתונות. לפות שלה. הפנטזיות שלי התמוטטו בין רגע, כשהיא תפסה את אשכיי בחוזקה ומחצה אותם בכל הכוח. התקפלתי מכאבים, אך היא לא עזבה אותם. צעקתי, אך היא המשיכה ללחוץ, ואמרה "תסתום, או שאסרס אותך". התמוטטתי על הריצפה והיא המשיכה להחזיק אותי בביצים, תוך כדי שהיא מכווצת אותם בידה הנשית הקטנה, ואני הגבר הגדול, והמגודל נתון לחסדיה. "אז מה אמרת שם על שאני אמצוץ לך כמו שכלבה צריכה??", היא שאלה. סבלתי, ולא יכולתי לענות. השליטה עברה אליה. היא נשארה רק בתחתונים. היא אמרה שאני אחלום על להיכנס לתוכם, ולעולם לא אכנס, כי היא תסרס אותי. התחננתי שלא תסרס, אך היא המשיכה להחזיק אותם ביד אחת וללחוץ. הכאב היה בלתי נסבל. עמדתי להיתעלף. ואז היא עזבה אותם. התקפלתי ושכבתי על הרצפה כ20 דקות בתנוחה של עובר. ניראה שהמצב עורר אותה, כי היא שפשפה את עצמה בתוך התחתונים. אח"כ היא הלכה. כשהיא חזרה, היא היתה לבושה בביריות ושדיה היו בחזיה שחורה מהממת. כל כך רציתי אותם, אך עדיין הרגשתי חולשה ולא יכולתי לשלוט בה, כי אם ההיפך. הייתי על הריצפה ערום ועל 4, כי עדיין לא יכולתי לקום. היא פקדה עליי לפסק רגליים. לפני שהספקתי להגיד "לכי תזדייני", היא בעטה לי בדיוק באשכים. אשכים שהיו רגישים מהעינוי שהם עברו. לכן, למרות שהיא בעטה חלש, אני התקפלתי מכאב. אפילו מכה חלשה של ילדה היתה מקפלת אותי במצב שלי. לכן, כשהיא אמרה שאם לא אפסק רגליים, היא תבעט הרבה יותר חזק, נאלצתי לציית. הייתי על 4, ועם רגליים מפוסקות. פחדתי, כי יותר לא הייתי בשליטה.

 

רוצים המשך? תנו פידבק. תציעו המשך משלכם וכו'. מה אהבתם?