סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אי(נ)שם

לפני שנה. 6 ביוני 2022 בשעה 4:19

מכירים את זה שיש אורגזמות שלא תשכחו? רגעים כאלה שהיו כל כך טובים או עוצמתיים שתמיד כשתיזכרו בהם זה יעורר אתכם ותרצו כזה שוב (אפילו שזה משהו שאי אפשר באמת לשחזר)? או אנשים שהחוויה המינית איתם הייתה כל כך מטריפה שתמיד תתענגו על הזיכרון שלה? 

יש לי כל מיני כאלה אבל באופן מפתיע, מוצאת את עצמי חוזרת דווקא לחוויות האנאליות עם הנווד. כל הקטע האנאלי איתו היה אחר לגמרי, בעיקר בראש שלי. ואחת החוויות שאני הכי זוכרת מתוכן כמשהו מיוחד היא דווקא הפעם שאחרי שכבר סיימנו הכל, עדיין לא הייתי רגועה. שביקשתי שיהיה קרוב אליי כי אני צריכה ממש לגמור. והוא, שבד"כ בשלב הזה כבר לא היה במוד מיני, פתאום החליט להכניס לי את הדילדו לתחת ולזיין אותי איתו. בעדינות, לא בפראות. אבל כל הסיטואציה.. ההפתעה שבזה, העובדה שהוא החליט ואני לא חושבת שאי פעם אמרתי לו "לא", עצם זה שהוא מבחינתי העניק לי משהו באותו הרגע, גם הפוזיציה שהייתי בה, הכל ביחד הטריף אותי והאורגזמות היו חזקות וברצף. וגם זה, הרצף של כמה אורגזמות ככה וכאלה חזקות לא היה דבר רגיל, וזה לגמרי התאפשר בגלל כל הסיטואציה המנטלית.  

למה אני חושבת על זה על הבוקר? לא יודעת. כבר כמה שבועות שיש לי חשק לאנאלי וויברטור, אבל זרקתי את המג'יק לפני כמה חודשים.. זמן לקנות חדש. 

 

 

Snowalker​(שולט) - את צריכה צעצוע חדש לגמרי ;)
לפני שנה
גבר מכבד - תמיד מתגעגעים למשהו השונה . את מה שאת אוהבת המיוחד יש לך כבר ביד .
אז הגעגוע הוא לשונה לרגיל
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י