צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אי(נ)שם

לפני שבועיים. 29 במרץ 2024 בשעה 15:39

משתדלת שלא ליפול למקום הזה. אני יכולה לקטר, להתלונן, לבכות, ליילל, להתמרמר, אבל עדיין יש פער בין כל אלה שבתוכם אני עדיין בהרגשה של "קצת וזה עובר" ובין מצב של רחמים עצמיים ובור שמרגיש שאין ממנו מוצא מהמרמור. 
השבת הזאת קצת קשה לי. עוד מכה כואבת בכנף. כזאת שאין לה תיקון. המון רגשות אשמה. המון סטרס. השבת הזאת קשה לי שלא להישאב לבור הרחמים העצמיים. אני יודעת שאין ברירה ואסור להיכנס לזה גם כשקשה, אבל הרבה זמן שלא הרגשתי כל כך על סף התהום הזאת.

לפני חודשיים. 10 בפברואר 2024 בשעה 8:49

הולכת "לחברה" - עושה סקס, רואה נטפליקס בכפיות, מקבלת פוט פטיש וירידות.
הולכת לחברה - מדברות על איך מפסטרים ביצים.

לפני חודשיים. 6 בפברואר 2024 בשעה 21:01

עוד צעד.
קטן.
בלתי נראה.
כזה שהייתי צריכה לעשות מזמן ולא לשכנע את עצמי שזה בסדר ככה.
זה עוד רחוק ממושלם, אבל זה משהו.

לפני חודשיים. 4 בפברואר 2024 בשעה 20:03

אני קוראת את הפוסט. פוסט של מישהי שאני ממש אוהבת לקרוא. הפוסטים שלה תמיד מחרמנים כאלה. הדברים שהיא מתארת בקשר שלה די תואמים לדברים שאני רוצה בקשר שלי. הדברים שהיא מספרת עליהם, אלה הדברים שאני הייתי רוצה לתת לך. השליטה שהייתי רוצה לתת לך. 
הפעם, במקום להתחרמן אני עם דמעות תקועות בגרון. כל כך הרבה שאני רוצה לתת לך ולא יכולה. אני מרגישה שנכשלתי, שאני עדיין נכשלת. שאני לא מצליחה להיות הדברים שרציתי להיות, לא מצליחה לתת דברים שאני רוצה לתת. 

אתה מכיל, מבין, מקבל. אני כל כך אוהבת אותך. אני מרגישה שאני מקבלת ממך כל כך הרבה וכל כך הרבה טוב, ומרגישה שאני נותנת כל כך מעט. 

לפני חודשיים. 31 בינואר 2024 בשעה 22:31

אני מדמיינת לפעמים סיטואציות שבהן ניפגש.

סתם במקרה.

כל אחת יותר מופרכת מהשנייה.

חסרות הגיון ולא-ריאליות ככל שיהיו, אני עדיין מדמיינת אותן.

אני לא יודעת לנחש אם זה יעשה לי סגירת מעגל כי לא ארגיש את המשיכה ההיא שהייתה, או שאני אתרגש ברמה שלא אצליח לדבר או לא אדע מה לעשות. 

מה שבטוח - אני אסמיק. אני אסמיק ואתה תראה, כי עליי אי אפשר שלא.

אני תוהה אם זה אחד הדברים שהיו לך כל כך קשים איתי. הקלות שבה אני מצליחה לבטא רגשות (במקרה הזה - מולך). אולי הדרמטיות שבה עשיתי את זה. כל הרגשות האלה מול אדם סגור ששומר הכל לעצמו.

היום אולי אתה כבר פחות סגור. אולי זה לפעמים גורם לי לחשוב שתחושות מפעם יורגשו אחרת ואולי פתאום תרגיש כלפיי שונה. זה משנה? לא יודעת. זה לא רציונלי. סתם אנושי. או לפחות כך נדמה לי.

לפני 3 חודשים. 8 בינואר 2024 בשעה 23:05

"אולי את צריכה לשמוע שוב 'לא'".
"מה זה ייתן לי? אני יודעת ש'לא'. הדבר היחיד שזה יעשה זה להפריע לו בחיים ולהפיל עליו אחריות למשהו שהוא לא אשמתו".

ואני רואה אותו, את השולט שלי שאני כל כך אוהבת, יושב מולי ולא יודע איך לעזור או לנחם אותי, שיושבת מולו עם דמעות בעיניים על ההוא שאהבתי והלב עדיין מסרב לשחרר. זה יכול להיות לא-מורגש חודשים, ואז לחזור בבת אחת. המלחמה הכניסה איזשהו חשש ובסוף הבנתי שלמרות הדאגה עדיף שלא לשאול, במיוחד כי תמיד הייתה לי הרגשה שאני לא באמת מצליחה לדבר איתו, לא הצלחתי למצוא את הדרך. אז זה לא טוב לי וגם ממש לא טוב לו. ובכלל, אמנם אני דואגת אבל להרגיע את הדאגה שלי בלדאוג זה די אגואיסטי סך הכל. הוא קיבל את זה. ידעתי לבקש ולשאול אם זה בסדר. אבל בנקודה מסוימת הבנתי שזה כבר לא, גם בלי שיגיד. זה היה השלב שבו כנראה אין פנאי או רצון לאנשים שלא באמת חלק מהחיים שלו. אין את המקום הנפשי / רגשי שהגיע עם תחילת המלחמה, כשכולם גילו יותר חמלה והבנה כלפי כל העולם, וחלק מזה היה לתת לי את המקום לדאוג רק כי הוא יודע שהוא חשוב לי, לא משנה כמה זמן עבר. 

שמחתי שהוא נתן לי את המקום הזה. הערכתי אותו מאוד. לא מובן מאליו בכלל. לא בטוחה אם אני הייתי יכולה לעשות את זה בשביל מישהו. עכשיו זה כבר לא המצב ודברים השתנו וזה הכי מובן בעולם. 

אני לא יודעת למה פתאום זה קרה ככה. הדבר הראשון שהרגשתי זה שחסר לי הריח שלו. כבר מעל שנתיים אחרי הפעם האחרונה שנפגשנו. אחר כך חשבתי על הדברים שאני רוצה לשמוע, לדעת. שום דבר על מה שהיה והרבה על מה שיהיה. על הדברים הטובים, על השאיפות, על הרצונות. היום יש תקוות ורצונות מופרכים שאני מחכה שיעברו, שיסתיים הגל. 

אני חושבת שאחד הדברים הנחמדים בבלוג הוא אפשרות הבחירה. אדם יכול לבחור האם להיכנס לבלוג של מישהו ולקרוא אותו. זה נכון במיוחד כשמדובר במישהו שהיה/יש איתו משהו. בלשלוח הודעה אני לוקחת את זכות הבחירה, לפחות חלקית. אני לא רוצה לעשות את זה מתוך סטייט אוף מיינד כמו זה שאני נמצאת בו עכשיו. כשאני כבר שולחת הודעה אני רוצה שזה יהיה ממקום נקי ככל האפשר. לצערי עכשיו זה כבר לא אפשרי בשבילי, אני מעורבבת מדי עם עצמי.  

לפני 4 חודשים. 29 בנובמבר 2023 בשעה 6:32

Be like

בתחילת השבוע הוא הביא לי מאפים מושחתים
בהמשך השבוע הבאתי לו בורקס שווה עבודת יד

 

הפוסט הקודם בנושא 🤪

לפני 4 חודשים. 24 בנובמבר 2023 בשעה 19:26

לפני 4 חודשים. 24 בנובמבר 2023 בשעה 9:53

לפני 5 חודשים. 16 בנובמבר 2023 בשעה 20:52