בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

זה בלוג סיכום

כל הכתוב כאן הוא על דעתי בלבד ונכתב לעצמי בלבד. כך או כך, מה שיש לי לומר לא חשוב ולא חכם.
במחשבה שנייה (הראשונה, כמו פנקייק, אף פעם לא מצליחה) הפוסטים די מיותרים מרגע שנכתבו.
דעות מטומטמות, על נושאים בנליים.
בכלל, אין מה לקרוא פה.
סוג של סיכום. כמו פרס על מפעל חיים פאטתי
לפני 3 שנים. יום שישי, 14 ביולי 2023 בשעה 14:29

צניחה חופשית 

ללא מצנח.

מדינת ישראל.

לפני 3 שנים. יום חמישי, 13 ביולי 2023 בשעה 14:06

למה אוף?

כי אני יכול.

כי אני לא יכול.

מה זה משנה?

אוף!

לפני 3 שנים. יום רביעי, 12 ביולי 2023 בשעה 14:07

 

לפני 3 שנים. יום שלישי, 11 ביולי 2023 בשעה 16:10

המראות שראינו היום רק יחמירו

מלחמת האזרחים כבר כאן.

נחמה:

כל הדמוקרטיות הגדולות צמחו מתוך חורבות של מלחמת אזרחים.

 

שבת נחמו בסוף החודש.

לפני 3 שנים. יום שני, 10 ביולי 2023 בשעה 16:03

שמי לא דוד.

אני לא מלך.

אני זקן.

באמצע הקיץ קר לי.

אין אבישג.

חוזר לישון.

לפני 3 שנים. יום שני, 10 ביולי 2023 בשעה 8:45

היום ניסיתי להתקשר

לעצמי.

לא היתה תשובה.

התעקשתי.

ענה מישהו

ואמר שאני לא בבית.

מוזר.

הלכתי לישון.

לפני 3 שנים. יום שני, 10 ביולי 2023 בשעה 6:31

"נשבר הלב, יהודים רבים עם יהודים. אסור שזה יקרה במדינה שנלחמנו עליה".

הדגש על "נלחמנו" מאדם שהקשר הקרוב ביותר לצבא שיש לו הוא תחפושת בפורים

לפני 3 שנים. יום שני, 10 ביולי 2023 בשעה 5:48

עולה מרוסיה היה ישראלי.

עולה ממרוקו- ישראלי,

עולים מעיראק  תימן פולין ורומניה ‐ ישראלים.

טם הם נקראו רוסים  מרוקאים וכו' זה היה לציון מוצאם.

ישראלי שגר בגרמניה או ארה,"ב מיה יורד, נפולת של נמושות.

בדואר שלי, מי שגר בישראל היה ישראלי ומי שעזב לא.

 

הכל היה כל כך פשוט 

לפני 3 שנים. יום שני, 10 ביולי 2023 בשעה 5:18

בשנה האחרונה קראו לי:-

סמולן

אשכנזי נצלן

פריוחלג

מהונדס מוח

מהנדס מוח

מקורב לדיקטטורת בג"ץ

אנטישמי

אנרכיסט

פוסט ציוני

חזיר

פורע חוק

סרבן

משתמט

בוגד...

וזה ע"י תומכי ההפיכה השלטונית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב 1

אותם אנשים בחרו קואליציה כל כך ציונית, שאני, לבדי, הייתי בצבא ובמילואים  יותר זמן מאשר מחצי מחברי הקואליציה ביחד.

 

נ.ב 2

אתם יכולים לנשק את התחת הלבן והפריוילגי שלי. לא לדחוף! יש מקום לכולם

 

 

לפני 3 שנים. יום שני, 10 ביולי 2023 בשעה 4:34

לפעמים אני מרגיש כמו חור שחור

חור שחור הוא גרם  בעל שדה כבידה כה חזק, ששום עצם או קרינה הקרובים אליו יתר על המידה אינם יכולים להימלט ממנו, והם נבלעים לתוכו. כל מסלול תנועה אפשרי בתוך תחומי החור השחור מוליך לנקודה אחת ויחידה - המרכז. קרוב לחור השחור בכל כיוון שנתקדם, נגיע לבסוף אל המרכז. מהירות המילוט ממנו גבוהה יותר מאשר מהירות האור