לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

זה בלוג סיכום

כל הכתוב כאן הוא על דעתי בלבד ונכתב לעצמי בלבד. כך או כך, מה שיש לי לומר לא חשוב ולא חכם.
במחשבה שנייה (הראשונה, כמו פנקייק, אף פעם לא מצליחה) הפוסטים די מיותרים מרגע שנכתבו.
דעות מטומטמות, על נושאים בנליים.
בכלל, אין מה לקרוא פה.
סוג של סיכום. כמו פרס על מפעל חיים פאטתי
לפני 3 שנים. יום ראשון, 16 ביולי 2023 בשעה 16:55

התחיל קומדיה

באמצע דרמה

נגמר טרגדיה?

לפני 3 שנים. יום ראשון, 16 ביולי 2023 בשעה 15:24

האשכנזי הפרזיט עושק המזרחיים ועונד הרולקס, או המרוקאי ממעלה אדומים שר הפיצוחים?

אני לא גזען. אני שונא אשכנזים, פרנקים, דתיים וחילונים בלי הבדל דת גזע ומין.

לפני 3 שנים. יום ראשון, 16 ביולי 2023 בשעה 13:57

אם תבוטל עילת הסבירות, ניתן יהיה למנות את איציק זרקא ליו"ר יד ושם.

 

 

רק אומר.

לפני 3 שנים. יום ראשון, 16 ביולי 2023 בשעה 10:58

 

לפני 3 שנים. יום ראשון, 16 ביולי 2023 בשעה 6:30

פעיל ליכוד מוכר ירק על מפגינים וקילל: "תישרפו בגיהינום, גאה שנשרפו 6 מיליון"
איציק זרקא צעק לעבר מפגינים בבית שאן נגד המהפכה המשפטית: "אשכנזים, טפו עליכם, הלוואי שעוד 6 מיליון יישרפו"

ואני שואל 

אם לא היו אשכנזים, מי היה מקים לו מדינה?

מי היה עומד בראש מפלגתו?

לפני 3 שנים. יום שישי, 14 ביולי 2023 בשעה 17:39

אמרו שאני חכם, רהוט, חזק, טוב לב, כשרוני,  ערכי, ועוד. הכל ביחד או כל שילוב חלקי.

אז  אמרו.

אני סתם טמבל. 

לפני 3 שנים. יום שישי, 14 ביולי 2023 בשעה 16:54

מי הם הבוגדים, האנרכיסטים, עוכרי ישראל,  סרבנים ומשתמטים?

ראשי ממשלה, שרים, רמטכ"לים, אלופים, טייסים, לוחמי מטכ"ל, שייטת, סיירות, יחידות מיוחדות, צנחנים, גולני, מודיעין, רופאים הייטק....

חלקם היו גם וגם וגם.

בקיצור, אוייבי העם והמדינה.

 

 

אה. וגם אני

 

לפני 3 שנים. יום שישי, 14 ביולי 2023 בשעה 16:32

לואי ה 14, מלך צרפת,

אמר את זה.

ביבי אמר 

המדינה יכולה להסתדר בלי טייסות אבל לא בלי ממשלה.

דומה לא?

נמאס 

לפני 3 שנים. יום שישי, 14 ביולי 2023 בשעה 15:40

מסתכל על המדינה,

נמאס.

מסתכל על החיים,

נמאס.

יש נקודת אור

אבל בגדול,

נמאס.

 

 

 

 

 

 

ובקטן,

אני דביל. מה כבר אני מבין.

לפני 3 שנים. יום שישי, 14 ביולי 2023 בשעה 14:48

קראו את סיפור יהודה ותמר.

כן, יהודה שעל שמו נקרא העם היהודי