בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שבועיים. יום ראשון, 7 ביוני 2026 בשעה 1:28

אמרתי לכם שעשיתי בוק שלם 😄😄

 

האמת שהיה כיף לחזור אחרי יום שלם בים,

ומפני שהייתי לבד,

לפשוט את הבגדים ולהישאר בבגדי אדם.

שני ערבים שלמים,

שלא יצאתי מהחדר.

היה משחרר,

לשתות קפה במרפסת,

לראות סרט,

לדבר בטלפון,

והכל בבגדי אדם.

 

והנה עוד דוגמית,

אחת קטנה/ גדולה 😄

מקווה שלטעמכם.

 

 

 

את שתי החושפניות יותר

אשאיר לפעם הבאה.

 

שיהיה שבוע מקסים ומוצלח לכולם☀️.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י