צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 11 שנים. 7 באוגוסט 2012 בשעה 23:51

עבד שלי. אתה העבד שלי הלילה. הפטמות שלי עומדות והכוס שלי רטוב כשאני רואה אותך כמו שהן עומדות עכשיו. כמו שהכוס שלי רטוב עכשיו. מחכה לי בחדר. החזה חשוף עם צבתנים על הפטמות קושרת את הידיים היפות השריריות באזיקים. אני רואה את הוורידים בזרועות שלך ולא מתאפקת ונושכת. נושכת אותך חזק. נושכת את הצוואר שלך. נושכת חזק את החזה וצובטת אותך יותר חזק בצבתנים שלי. כואב לך אבל אסור לך להוציא הגה אתה יודע מה העונש חשוף בפני את ישבנך ואני אצליף בך בשוט פעם בלחי ימין ופעם בלחי שמאל. וזה מדליק אותי. מתחילה להצליף ולהצליף בך גם בתחת האדום הבוער שלך וגם בגב המאדים, ומפסיקה כדי לשרוט אותך בציפורניי. רוצה להרגיש את גופך למה שרק השוט יהנה? שורטת חזק וסוטרת לך בידיי מפסיקה ואתה יכול לשבת. תראה אותי מתפשטת מולך מתקלפת מהשמלה ונחשפת בפנייך תביט בי. אני נוגעת בעצמי מולך והזקפה שלך רק הולכת וגוברת שדיי מטריפים אותך ואני מלטפת אותם. מתקרבת אלייך ומעבירה אותם על פנייך, על חזך, על איברך תביט אני קמה ממך ומעבירה את ידיי על בטני, יורדת לכוס שלי ומלטפת אותו עכשיו לקק אותי עבד לקק את ירכיי הפנימיות מחזיקה בקולר שעליך ומחזיקה אותך קצר שתענג אותי כמו שאני רוצה. כמו שאני צריכה. כמו שאני דורשת משכיבה אותך על הגב ויושבת עלייך ואתה יורד לי ולשונך נעה באינטנסביות בתוכי לאט ומהר עבד  לאט ומהר שולטת בך. מחזיקה את הקולר דוחפת אותך עמוק יותר לתוך הכוס שלי ראשך עמוק בתוכי וידיי מתפנות לרגע ואני קושרת את הזין שלך אתה מרגיש את מגע ידיי וכל גופך נע בתשוקה הזין שלך משתוקק לפי, ללשוני, לשפשוף ידיי תמשיך להשתוקק אני משתוללת עליך עכשיו אתה שלי הלילה עבד קמה ממך מסתובבת מעבירה את הכוס הרטוב על חזך על בטנך תרגיש את הרטיבות שבי ויורדת ישר ויושבת עלייך מתחילה לדהור עליך כשהזין שלך קשור וכואב קמה ומסירה את הסרט מהזין שלך וחוזרת לזיין אותך רוכבת עלייך שולטת בקצב כשאתה נטרף מתשוקה, מהרצון לגמור מפסיקה. רוצה עוד עבד? כל הלילה רוצה להכאיב לך שתשתוקק לי עוד ועוד ועוד שורטת את חזך, נושכת את צווארך וחוזרת לרכב עליך ממשיכה לשרוט אותך סוטרת על פנייך ודוהרת עלייך. אתה לא יכול לשלוט בכלום אתה שלי הלילה עבד לבסוף לא יכולה להמשיך בעינויים האלו וגומרת וגומרת ונאנחת וגונחת וגומרת קמה ממך היית עבד טוב סיפקת אותי מלקקת את אגלי הזיעה שעל חזך משפשפת את הזין הזקוף והכואב ויורדת לך מוצצת חזק את הזין שלך, מחדירה אותו לפי תגמור עבד שלי תגמור למלכה שלך בפה מוצצת ומוצצת ואתה רואה את שדיי מקפצים בחופשיות בזמן שפי סוגר על איברך שוב ושוב ואתה גומר לי בפה הזרם של זרעך בפי ואתה מתנשף ומתנשף ואני מלקקת שוב את זיעתך והטעמים מתערבבים בפי

Cafe​(שולט) - חמוד :)
לפני 11 שנים
חתול עירוני - גם יפה וגם אופה?
גם שפחה וגם מלכה!
הידד :)

איפה היית כל הזמן הזה?!
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י