סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

I wish you could see yourself the way I see you

לפני 11 חודשים. 11 ביוני 2023 בשעה 20:04

לפעמים אני חושב שהביטוי ״קלאס באפס מאמץ״ נכתב עליך. לא משנה איפה יתפסו אותך את תמיד תהיי הבולטת בחדר - זו עם הטעם הטוב באוכל או במשקאות, שלבושה הכי בסטייל, עם הקעקועים, השיער וכל חבילת האסתטיקה המהפנטת שלך. מילא כל אלה, אבל ברגע שאת גם פותחת את הפה ומבינים שיש מוח חריף מאחורי החזות האלגנטית זה כבר יותר מדי להתמודד איתו. 

 

אממה, שנינו יצורים קונטרסטיים. חיים על קוטביות, חוגגים ניגודיות. ולזה בדיוק חיכיתי בסשן האחרון. 

 

להלביש אותך בחצאית וטופ ורודים היישר מהסט של ״ילדות רעות״, לגרום לך לנעול את נעלי הסטילטו הפלאפיות המוגזמות ולצפות בחוסר הנוחות שמציף אותך, יחד עם הליפסטיק סטייל ברבי והפאה הבימבואית החדשה שלך. כל מה שנשאר היה לחשוב על שם סלאטי מתאים עבור האלטר-אגו שלך ולשחרר אותך לכמה שעות לעולם ורדרד מלא בורוד ניאון, פוקסיה ומסטיק. 

 


(כמובן עם כמה מעשי זימה בין לבין ליצור חסר מוח שכמותך 😈)

 

לפני 11 חודשים. 25 במאי 2023 בשעה 17:47

כלי אימפקט בהם אני אוהב להשתמש על הכלבה הקטנה שלי, בסדר עולה:


5. ספאנקר - בגלל הצליל המושלם כאשר המכה נוחתת

4. פלוגר - בגלל הגיוון

3. פאדל רחב - בגלל הקשיחות

2. פאדל ספייקים צר - בגלל האכזריות

1. קרופ - בגלל כל הסיבות שלמעלה + צליל ההנפה (ה״וייייש״) שניה לפני שהוא נוחת על הגוף שלה 😏

 

לפני 11 חודשים. 18 במאי 2023 בשעה 21:57

כשאגיע מאוחר מהמילואים אצטרך למצוא את השלווה הפנימית שלי. ועל הדרך גם את שלך. לכן אפקוד עליך לשכב על השולחן הדקורטיבי בפינת האוכל ואהפוך אותך לחלק ממנו, אפילו יותר טוב - אהפוך אותך לרהיט דקורטיבי. כזה שמשמש להנחת חפצים כמו כוס וויסקי וצלוחית זיתים, כזה שלא זז, עטוף בניילון נצמד. בטח כזה שלא מדבר - מסקנטייפ על הפה יעשה את העבודה. בזמן שאני מותח את הניילון אני כבר מרגיש את הדופק שלך עולה, את מסגירה את זה בקלות. כיסוי העיניים מגיע, זורק אותך לספייס שאת כה כמהה אליו, ואני מבשר לך בלחישת אוזן על הייעוד החדש שלך. מעתה ועד שאגיד אחרת את שולחן העבודה שלי.

ודאי אסיר ממך את המסקנטייפ מדי פעם, אדחוף לך דילדו ענק לתוך הפה ואראה כמה זמן לוקח לגרון הקטן שלך להיחנק ממנו. כנראה שגם אוסיף שדרוג אסתטי בצורת אטבים שונים במיקומים אסטרטגיים. מוזיקה נעימה מתנגנת ברקע ואם כבר אנחנו שם, אז למה לא לפתוח עליך לאפטופ ולשים קצת פורנו להעלאת יצר החרמנות? את כבר מתחילה להפנים את הייעוד החדש שלך וממני זה לא דורש הרבה פרט ללשבת, להנות וללגום מהכוסית. במקביל את שומעת גניחות פורנו ברקע, שומעת אותי מענג את עצמי ובשלב מסויים גם אתחרמן ואפער מספר חורים בניילון, אצמיד צעצוע רוטט לדגדגן שלך שיתמזג לתוכו וימוקם בצורה מושלמת, את מצידך תתפתלי. את היד הפנויה שלי אנצל כדי לשחק עם הפטמות ולצבוט את הירכיים הנעימות שלך. בינתיים אני שם לב שהשולחן מתחיל לרעוד, כוס הוויסקי כמעט עפה ואני מחליף אותה בבירה קרה מהמקרר אותה אני מניח על החזה שלך. לצפות בתגובות שלך - פרייסלס.

בהמשך הערב תפשיטי אותי, תסתבכי עם נעלי הצבא כי אינטיליגנטית ורהוטה כפי שאת, לעיתים יוצאת ממך הכלבה המטומטמת. נעשה לך מסדר על שלושת החורים אליהם כל כך התגעגעתי בזמן שאת מרותקת למיטה עם אזיקים, לא יודעת שובע מאורגזמות, אבל את הזרע אשמור לחור המצטיין שלי. השלב הבא יהיה לגרור אותך למקלחת, לזיין לך שוב את הפה ולדאוג לפרוק את כל המתח המצטבר מהשבוע האחרון על הלשון שלך. עם הכמות את לא מצליחה להתמודד, אני מושיט את היד קדימה בכדי שלא תישפך אפילו טיפה ומחזיר את הכל חזרה לכלי הקיבול שלי. מלאה בנוזלים של עצמך (ושלי) נשאר רק אקט אחד אחרון וזה לשטוף את הזוהמה עם עוד זוהמה, ואת שאריות הוויסקי והבירה שבשלפוחית אני דואג לרוקן על הפנים והחזה שלך בזמן שאת גומרת בחוזקה. מין מצא את מינו.

 

 

הנה לינק לצד שלה :)

לפני שנה. 16 במאי 2023 בשעה 10:26

סבב בברלין שהמשיך לסבב ברצועה. 

אפשר כבר להגיע לגיל שמסיימים עם החרא הזה?

 

לפני שנה. 15 במאי 2023 בשעה 21:22

60 דקות זה הרבה זמן, תלוי איך מסתכלים על זה. אדם יכול בשעה להספיק לנחות בטורקיה, לרוץ חצי מרתון, להעפיל על פסגת הר, להציל חיים של אדם אחר או לרחף על סמים לעולם מקביל.

אני כבר יודע מה אני הולך לעשות עם השעה שיש לי איתך. 

זה יתחיל בזה שאני הולך להתגרות בך. אם תטעי לחשוב שאני עדיין חצי מנומנם מלילה בלי שינה ואפשר להתגרות בי בחזרה, הסטירה הכואבת שתקבלי תנחית אותך בהבזק חזרה למציאות והנשימות שלך יהפכו לכבדות. המבט בעיניים שלך יהפוך ממבט תמים ומתחכם למבט קצת חלול, ספק מנסה לעכל ספק בהלם.

את תרגישי קצת מושפלת ויתכן ובשלב הזה עוד תנסי להחזיר לי, אבל אם תנסי להילחם תקלפי ממני את חוסר הרחמים, מה שבסופו של דבר ישבור אותך. את תעדיפי את ה-flight על פני ה-fight, רק שבמצבך הפאתטי לא תוכלי לברוח לשום מקום. לא יעניין אותי התחת המדמם שלך, לא תזיז לי הלסת השבורה שלך, לא ידגדג אותי לשמוע על הכאבי גב שלך ושאר יבבות הכלבה שלך. אם תתנגדי את תגלי בי צד שעוד לא הכרת ואני לא בטוח שאת בנויה עדיין להכיר.

סקרנית לגבי מה קורה בהמשך? אני הולך לשחק איתך, יותר נכון לשחק בחורים שלך. להביא אותך לקצה, לגרום לך להתפתל ולהתבוסס בשלולית של עצמך. וכאן זה יעצור. ושוב יחזור, ושוב יעצור. ושוב ושוב, מדהים כמה כמעט אורגזמות אפשר להספיק בשעה. מאוד הגיוני שבשלב הזה גם יעלה בי החיוך הזדוני, אולי פרץ צחוק מתנשא מדי פעם. את הולכת לשנוא אותי מחר, גם מחרתיים וביום רביעי עד שניפגש שוב. כנראה גם לקלל הרבה. את גם הולכת לנסות ולתמרן אותי להביא אותך לגמירה, להפיל אותי במלכודת החינניות והשליטה מלמטה. אבל לצערי אין לי חדשות טובות עבורך, את כלבה סוררת - וכלבה כמוך צריך לאלף.