צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כל מיני שטויות שיש בראש

אהבה אמיתית היא לצעוד יחד

אל עבר האופק בלי כל פחד.

לטפס על הרים, לעבור גאיות,

אמיצים ככל שאפשר להיות.

לעבור מכשולים וקשיים מכל צד

והלאה ללכת, יד ביד.

לטבוע בדמעות, ליפול לעומקים,

ואחד את השני למשוך ולהקים.

למעוד- ולתמוך, לאחוז, לחבק,

לדעת להעריך, וגם לחזק.

העיקר להמשיך ולא להיות לבד,

כי שניים שאוהבים-הם שניים שהם אחד..
לפני 17 שנים. 7 בפברואר 2007 בשעה 19:06

אוהבת
להרגיש את האבר מזדקף ומתקשח ,אם זה בפה או ביד, להרגיש את הריח , הרטיבות שבי מתגברת עם כל יניקה. מתחילה ללקק את המסביב – לא ניגשת ישר, ככה לאט מקרבת את קצה הלשון ,טועמת טיפונת מהביצים ואז מגבירה הקצב, נושכת קלות, מעבירה לשון על הביצים, הפרפרים אצלי משתוללים ככל שאני מתקרבת יותר למטרה ואז עם קצה הלשון מתחילה ללקק מהסוף ,מסביב , מגבירה את הרטיבות שבי, מתגרה מזה עוד ועוד , צובט בפיטמה או שולח יד לדגדגן אני עפה. מגיעה לכיפה , נוגעת לא נוגעת, כולי רטובה, מרפרפת קלות ואז בבת אחת מכניסה לפה יונקת מוצצת , מנסה להכניס כמה שאפשר עד.... שהגרון נחנק , ממשיכה לינוק בקצב , לא מרפה, שומעת גניחותך , מטריף אותי, עד שאתה גומררר.
לא מוציאה מהפה , מרגישה מרוממת , נותנת לך להרגע בפה ואז יונקת את הנוזל החם , בולעת ומוציאה אותך ממני.

לראות אותו בנינוחות , עייף כזה, מגרה אותי רק המחשבה שעוד רגע הוא יתקשח ויגדל , מטיילת עם היד לאורכו, נוגעת לא נוגעת, מרגישה את ההזדקפות שלו, לוחצת טיפה, נשימה כבדה, שלו ושלי ,ממשיכה בתנועה קדימה ואחורה ואז רגע לפני השיא, יורדת על ברכיי, מקרבת את הפה ומרגישה איך הנוזל הלבן ,החם מחליק בגרון. אוחחחחחחחחחחחח

אוהבת את הריח למרות שזה אזור די בעייתי מבחינה זו, כשיש ריח נעים כזה, הרצון לגרום עונג גובר .
מעבירה לשון מהביצים לאחור , מרגישה בדרך את המהמורות, מפסקת קלות ואז מחדירה לשון ארוכה, רטובה לאורך החריץ , צמרמורת בגופי , לא מרפה עולה עם הלשון לאט, אממממממממממ חזק יותר, מגבירה הקצב ואז עוברת לחלק הקדמי ויונקת אותו לפי .

ממני הזמנית


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י