זהו תמליל שיחה בין איש תמיכה של WORD לבין לקוח שיש לו, איך לומר, תקלה קטנה. רק נגלה לכם דבר אחד, איש התמיכה תובע עכשיו את WORD ! ! על פיטוריו מהעבודה.....
איש תמיכה : "שלום, אפשר לעזור לך?"
לקוח : " כן טוב, יש לי בעיה עם WORD במחשב".
איש תמיכה : "איזו בעיה?"
לקוח : "טוב, אני הדפסתי במחשב ופתאום כל המילים ברחו"
איש תמיכה : "ברחו?"
לקוח : "נעלמו"
איש תמיכה : "אז איך המסך שלך נראה עכשיו?"
לקוח : "כלום"
איש תמיכה : "כלום?"
לקוח : "הוא ריק. הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס"
איש תמיכה : "האם אתה עדיין ב - WORD או שכבר יצאת משם?"
לקוח : "איך אני יודע?"
איש תמיכה : "האם אתה יכול להזיז את הסמן שלך ע"ג המסך?"
לקוח : "אין שום סמן, אמרתי לך, הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס"
איש תמיכה : "האם למוניטור שלך יש מד כוח?"
לקוח : "מה זה מוניטור?"
איש תמיכה : "זה המסך שנראה כמו טלוויזיה, האם יש לו אור קטן שמראה שהוא פועל?"
לקוח : "אני לא יודע"
איש תמיכה : "טוב, אם כך תסתכל בגב המוניטור ותראה לאן מוביל חוט החשמל שמחובר אליו. האם אתה רואה אותו?"
לקוח : "כן, אני חושב שכן"
איש תמיכה : " מצויין, תעקוב אחר החוט ותגיד לי אם הוא מחובר אל הקיר"
לקוח : "כן, הוא מחובר"
איש תמיכה : "כשהסתכלת בגב המוניטור, האם ראית שני כבלים מחוברים אליו?"
לקוח : "לא"
איש תמיכה : "טוב, אז יש שניים. אני צריך שתסתכל לשם שוב ותמצא את הכבל השני"
לקוח : "או. קיי. מצאתי"
איש תמיכה : "עכשיו תעקוב אחריו ותראה אם הוא מחובר היטב לגב המחשב שלך"
לקוח : "אני לא יכול להגיע אליו"
איש תמיכה : "אהה...אתה אולי יכול לראות."
לקוח : "לא"
איש תמיכה : "גם אם אתה מניח את ברכך על משהו ומתכופף?"
לקוח : "או, זה לא בגלל שאין לי זווית נכונה זה בגלל שחשוך"
איש תמיכה : "חשוך?"
לקוח : "כן, האור במשרד כבוי והאור היחידי שיש בא מהחלון"
איש תמיכה : "אז לך בבקשה ותדליק את האור במשרד"
לקוח : "אני לא יכול"
איש תמיכה : "לא? למה?"
לקוח : "משום שיש הפסקת חשמל"
איש תמיכה : "הפס...הפסקת חשמל? אהה, אוקיי , עכשיו אנחנו מבינים. האם עדיין נמצאים ברשותך הקופסאות וספרי ההדרכה שקיבלת כאשר קנית את המחשב?"
לקוח : "כן, אני שומר אותם בארון"
איש תמיכה : "יופי!, אז לך תביא אותם, תנתק את המערכת שלך, תארוז בקופסאות בדיוק כפי שקיבלת אותה, אחר כך תיקח את הקופסאות ותחזיר לחנות ממנה קנית את המחשב"
לקוח : "באמת? זה כל כך חמור?"
איש תמיכה : "כן, אני חושש שכן"
לקוח : "אם כך, בסדר, מה אני אומר להם?"
איש תמיכה : " תגיד להם שאתה יותר מידי מטומטם מכדי שיהיה לך מחשב"
לפני 17 שנים. 5 במרץ 2007 בשעה 20:24