אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם כל מיני שטויות שיש בראש

אהבה אמיתית היא לצעוד יחד

אל עבר האופק בלי כל פחד.

לטפס על הרים, לעבור גאיות,

אמיצים ככל שאפשר להיות.

לעבור מכשולים וקשיים מכל צד

והלאה ללכת, יד ביד.

לטבוע בדמעות, ליפול לעומקים,

ואחד את השני למשוך ולהקים.

למעוד- ולתמוך, לאחוז, לחבק,

לדעת להעריך, וגם לחזק.

העיקר להמשיך ולא להיות לבד,

כי שניים שאוהבים-הם שניים שהם אחד..
לפני 17 שנים. 7 במרץ 2007 בשעה 20:13

צייד אחד הולך ביער, רואה דב מכוון עליו עד שפתאום בא אליו דב מאחורה נוגע לו בכתף ואומר: "תשמע, או שאני מזיין אותך בתחת, או שאתה מת עכשיו" הצייד המבוהל אומר: "טוב נו תזיין אותי בתחת.." אחרי יום הוא חוזר עצבני, מכוון את הרובה ועוד פעם, הדב בא ושואל "או שאני מזיין אותך בתחת או שאתה מת" הציד אמר "נו יאללה כבר תזיין אותי בתחת ונגמור עם זה" אחרי יום חוזר שוב הפעם עצבני ביותר, מכוון את הרובה ואז פתאום באים אליו שני דובים מאחורה נוגעים לו בכתף ואומרים: "תגיד, אתה לא באמת בא לצוד נכון?..."


היו בעל ואישה. הבעל הלך לצבא ובנתיים האישה בגדה בו עם איש אחר. כאשר חזר הבעל שמעה אשתו דפיקות ואמרה לאיש שיכנס מתחת למיטה והיא תעשה חור כדי שיכניס לה באמצע הלילה. הבעל והאישה הלכו לישון ופתאום האישה צועקת "אה אה אה" שואל הבעל את אשתו "מה קרה?" וענתה לו שיש לה סיוטים. וכך היה בפעם 2,3 עד שהבעל אמר "עוד פעם שזה קורה אז אנחנו מחליפים מקומות". והנה עוד פעם היא צועקת "אה אה אה" אומר הבעל "זהו מספיק, בואי נחליף מקומות" והם החליפו. אחרי זמן קצר צועק הבעל "אה אה אה" שואלת אשתו "מה קרה?" השיב הבעל ואמר: "הסיוטים שלך נכנסים לי לתחת."


אחד חרמן עולה לאוטובוס פתאום הוא רואה נזירה חתיכה האיש אומר לנהג: איך הייתי רוצה להשחיל לה את שלי... הנהג: אתה יכול היא כל יום בביה"ס לנזירות בערב לך לשם. האיש הולך פתאום הוא רואה את הנזירה האיש: נשלחתי מהשמים אני צריך לזיין אותך הנזירה: בסדר אבל מאחור. הם עושים את זה ושהם גומרים האיש אומר: עבדתי עליך אני לא נשלחתי מהשמים אני סתם איש חרמן. הנזירה: גם אני עבדתי עליך אני בעצם הנהג אוטובוס...



אמריקאי ערבי וישראלי הלכו למלון. באמצע הלילה הערבי מתעורר והוא רואה שזונה מוצצת לו, הזונה אומרת "1000 דולר או שאני נושכת. " הוא נותן לה 1000 דולר והזונה הולכת. למחרת בלילה האמריקאי מתעורר ורואה גם הוא שזונה מוצצת לו הזונה אומרת "2000 דולר או שאני נושכת." הוא מביא לה 2000 דולר והיא הולכת. למחרת בלילה הישראלי מתעורר ורואה שזונה מוצצת לו הזונה אומרת "3000 דולר או שאני נושכת," הישראלי אומר לה "4000 דולר או שאני משתין!"


בחורה עם חצאית עור צמודה עולה לאוטובוס, מנסה לעלות במדרגות ולא מצליחה אז היא פותחת טיפה את החצאית מאחורה, מנסה עוד פעם ולא מצליחה אז פותחת עוד קצת.. ועוד קצת... עד שמישהו מאחורה מרים אותה ומעלה אותה לנהג. היא כועסת ואמרת: מי אתה חושב שאתה? נוגע בי ככה? אז הבחור אומר: חמודה אני חושב שאנחנו כבר חברים אחרי שפתחת לי את הרוכסן של המכנס...


ליוסי היה תוכי מה זה חרמן חבל על הזמן. כל הזמן היה מדבר על סקס, היה רואה פלייבוי, הכי חרמן שיש. יום אחד התוכי בא ליוסי ואמר לו "יוסי תשמע אני רק חושב על סקס רואה סקס אבל די נמאס לי ואני רוצה להתחיל במעשים" יוסי אמר לו "טוב" יוסי התקשר למלא מכוני ליווי עד שהוא מצא מכון ליווי של תוכי, אמר למנהל "תשמע אני רוצה תוכייה הכי פצצה שיש" המנהל אמר "אין בעיה, יש לי תוכייה מושלמת אבל היא עולה 100 דולר" יוסי חשב וחשב ואמר "טוב תביא לי אותה, יש לי תוכי מקסים ואני רוצה לפרגן לו" הגיע הערב יוסי מתרגש והתוכי עוד יותר פתאום התוכייה נכנסת, כוסית לא נורמלית, מה זה פצצה חבל על הזמן. יוסי מכניס אותם לחדר שינה סוגר עליהם את הדלת ויוצא. אחרי 10 דקות הוא שומע מה זה צעקות, הוא נכנס בבהלה לחדר ורואה את התוכי שלו מורט לתוכייה את כל הנוצות, אז יוסי שואל את התוכי "מה אתה משוגע?! מה אתה עושה?" אז התוכי אומר "בשביל 100 דולר שתתפשט הזונה"




להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י