לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלוג

אני מקבל פה ושם מספר הודעות לגביי הבלוג שלי, ביניהם היו ניסיונות ניתוח משעשעים לגביי ההשקפה שלי בעולם הBDSM.
לכל אותם אנשים יקרים הייתי ממליץ לא להסיק מסקנות נמהרות, נכון יש במה שאני כותב רפלקציה לגביי, אבל המינון בין הנכתב לבין מה שמתרוצץ לי באמת בראש לא עובר במילים, כמו כן במידה ולא כתבתי על נושא כלשהו זה פשוט יהיה טיפשות להסיק שאני לא/כן בעדו/נמשך אליו, נא לא להסיק שאני אדם משפיל מטבעי ולחלופין רומנטי חסר תקנה, וכן בעקרון שליטה לא אמורה לבוא מכוח פיזי ו(למרות שהיא מאוד אפשרית ויש שימשכו אליה בצורה הזאת) ולא הכל סובב סביב סקס יש אנשים(מיעוט) שיודעים את זה יותר טוב ממה שנדמה לכם, תפסיקו לדקלם משפטים שחוזרים על עצמם זה רק מראה את הרדידות שלכם ואת ניסיון העבר עם פרטנרים נחותים שהותירו אתכם פצועים ומתגוננים, נקודת המבט שלכם אומרת משהו עליכם יותר מאשר שהיא אומרת משהו לגביי, הכי קל זה פשוט לדבר איתי כנראה שגם אז לא תקבלו תמונה נכונה אבל היי להתעורר אני כאן ..תנסו לפחות, אפשר לנהל דו שיח בלי דעות קדומות?

עוד דבר שאני אתייחס אליו..במידה ומישהו מכניס זבל לטריטוריה שלי אני אתפוס אותו מהשיער ואזרוק אותו ואת אמא שלו מכל המדרגות, כך גם לגביי הבלוג הזה אין לי רצון להתעסק בטיפשות.
לפני חודש. 16 במרץ 2024 בשעה 5:31

 
לפני 5 שנים. 15 במרץ 2019 בשעה 12:57

פעם זה היה יותר קל להכיר

לפני 6 שנים. 27 במאי 2017 בשעה 7:03

קשה להסביר במילים את ההרגשה של הרגע הזה שהיא שוכבת למולי כולה בציפייה, אני הגבר והיא האשה אני החודר והיא הנחדרת יש ככ הרבה רגעים מיוחדים בזמן הזה אוהב לחוש את כולם.

אני שולח 2 ידיים אל ישבנה ומוריד את תחתוניה לאט לאט תוך כדי בחינת גופה, עיניים, שפתיים, חזה, בטן, הפתחים לגופה נגלים אט אט אוהב לחוש את דפיקות הלב ומנסה לפענח את התחושות שלה.

 

איברי מזדקף לראש התורן כחייל ממושמע בציפייה לאיחוד, המיצים הגבריים מתחילים להיווצר מרגיש את הטסטוסטרון זורם בעורקיי, הריכוז שאני נמצא בו מגביר את חוש הריח ואני טועם את הריח שלה באוויר מחשבות, חולפות בראשי "מעניין איך זה ירגיש", " לאן זה יוביל".

נותן לה נשיקה רטובה מחזיק באיבר מיני ומחדיר אותו לתוכה, כמה שהחדירות הראשונות האלו כ"כ מיוחדות, מחדיר קצת ועוד קצת ועוד עד אשר כל כולי בתוך גופה אשכיי מוצמדות אליה והיא פולטת אנחת רווחה, אוהב להשאר כך למספר רגעים להעביר עליה יד לנשק לבחון ולהבין מה בא לי לעשות איתה בשעות הקרובות.

לפני 6 שנים. 20 במאי 2017 בשעה 10:07

רוב הנשים לא גומרות מחדירה, זו עובדה ידועה, בעבר הלא רחוק חקרו פסיכולוגים את התופעה וקבעו שאין בכלל דבר כזה גמירה נשית, מדהים לראות כמה התקדמנו מאז וכמה הפחיתו במעמד האשה ובסיפוקה בעבר.

לדעתי חובה להביא את האשה לאורגזמה הרי התכנסנו להנאה הדדית, לא חייב להכריח את הדבר צריך לחוש אותה ואת צרכיה לפעמים המחשבות שלה וחוסר הבטחון ימנע זאת.

כאחד שנהנה לגמור ביחד גירוי של הדגדגן עד הסוף המיוחל כשאני בפנים הוא בהחלט מספק, כמובן שהכרתי בחיי נשים מרובות שגומרות מחדירה.

אני יכול להגיד שהיו לי חוויות טובות וקסומות כאשר לאחר אקט ארוך ומלא סבלנות אשה שלא גמרה מעולם מאיבר גברי מתחילה להרגיש ולהרגיש הרגשה חדשה ומשונה עם כל חדירה, הגוף שלה מתנהג באופן שלא הכירה בעבר, אני ישר משנה דיסק והופך לקשוב כשהיא מתכווצת, לא לשנות תנוחה ולא לאבד את כיוון החדירה, הקרב הזה בין האיבריים שלי ושלה גועש ומתמיד, קצב הפמפום נשאר קבוע ועולה לאט לאט, זו חוויה קוסמית חוץ גופנית שבסופה היא מגלה משהו חדש על הגוף שלה.

תענוג צרוף עבורי, איכשהו בגמירה הואגינלית בחלק מהמקרים הכוס מתכווץ כל כך עד שמעיף אותי החוצה כמו אומר יאללה לך תקח מונית סיימנו אני גמור :)

 

סבלנות, ביטחון, כימיה, אווירה טובה, פרטנר מתאים והתמסרות.. נשים יקרות אל תוותרו אף פעם, אתן משתבחות עם השנים וכך גם היכולת המינית שלכן.

לפני 7 שנים. 19 באוגוסט 2016 בשעה 18:17

אני שומע את מרבית הגברים כאן באופן הבא:

חה חה אני שולט וחשוב לי להגדיש את זה, יא כלבה, איזה ז מזהב יש לי חה חה.. אני שולט אני מיוחד.. אנאלי גרון עמוק בואי נאלף אותך אני אקרע אותך חה חה איזה ילד מטומטם אני חה חה..

 

חלק מהנשים כאן נשמעות לי ככה:

תראו אותי יש לי פות.. איזה זונה אני חה חה תשומת לב אליי חה חה .. אנסו אותי פעם..יש לי חסך.. יש לי בעיות בביטחון עצמי ולייקים אומרים שאוהבים אותי.. אני סתומה.. אני שרמוטה ולא איכפת לי..

 

האם אני נשמע כך?אני אפצה על חוסר אוביקטיביות שלי ואגיע למסקנה שכן

 

אוסף של ילדים מתבגרים מפגרים, למה הגזע האנושי כ"כ מטומטם?באמת נדרש את כל הטמטום הזה בכדי להבטיח את הישרדותו?

 

 

 

לפני 8 שנים. 26 באפריל 2016 בשעה 6:26

אני צריך זיון עם רגש

 

יש לי מין תחושת ריקנות כזו שאני רוצה למלא, צריך מגע אמיתי כזה עם חום ומבטים בעיניים מלא נשיקות ותשוקה שנובעת מתקשורת והזדהות.. לדבר בין אורגזמה לאורגזמה - לא חייב במילים מגע יספיק

 

אני אפילו מוכן לזייף את זה רחמנא ליצלן..

לפני 8 שנים. 25 במרץ 2016 בשעה 8:36

לפעמים נדמה לי שאני יכול לשלוט על המצב רוח שלי, כשיש לי אתנחתא אני מסתכל על מה שהשגתי בעבר ובוחן את התוכניות לעתיד בדר"כ אני מוציא לעצמי סיכום של "וואלה נשמע טוב" שמלווה בתחושה נעימה לכל אורך הגוף .. כשאני שקוע בשגרה ובהווה ומסתכל לרגע מסביב התחושה שצויינה מתהפכת, מתפתחת הרגשת אובך וצפיפות מגעילה.

 

לעיתים אני מרגיש שאני נלחם בהווה שהוא התוצאה של העבר והכלי להשגת יעדיי העתיד - פראדוקסלי.

הדבר מזכיר לי את ההרגשה של לפני מימוש יצרים ואחריו, השכל מודע לצורך ומודע לשינויים שהוא גורר כגון פילרטוטים וחיפושים שאני לא נואג לבצע ביום יום- אני אפילו מקיים דיאלוג פנימי ביני לבין עצמי כגון "זה מה שאמרת/עשית"? "מה אתה מזל תאומים קלאסי עם פיצול אישיות"?

 

המשפט "כשהזין עומד הראש השכל בתחת" לא תקף לגביי, השכל חד ובועט אני בתודעה ובשליטה מוחלטת, מחפש משהו ספציפי בסבלנות אין סופית ויודע בקווים כלליים איך תהיה ההרגשה כשאשיג אותו ומה ארגיש אחריו.

 

לא פשוט לנתח את עצמך אבל מעניין :)

לפני 8 שנים. 20 בספטמבר 2015 בשעה 17:26

אני אוהב את הריח שלך, את התנועות הכנועות שלך, את המבטים שלך.

 

אני אוהב כשאת עירומה ויורדת על 4 בטבעיות וכולך חשופה בפניי.

 

אני אוהב לגעת בך, אוהב כשהעור שלך נוגע בשלי.

 

אני אוהב את זה שאת איתי בחיבור מושלם כשאני בתוכך, אני אוהב איך שהגוף שלך מרגיש מבפנים.

 

אני אוהב להסתכל לך עמוק בעיניים כשאני מניף את רגלייך אל על.

 

אני אוהב לסובב אותך, לתפוס לך את השיער, לחקור איך תגיבי מכל כיוון.

 

אני אוהב כשאת פותחת את הפה ויוצא לך קול ענווה דק בזמן שאני יוצא ונכנס לתוכך.

 

אני אוהב כשאת מתנשפת, אוהב לגמור איתך.

 

אני אוהב לתת לך נשיקה דביקה לפני שאני מתרסק עלייך.

 

אני אוהב לתת לך פליק בטוסיק כשאת קמה להשתין.

לפני 8 שנים. 11 בספטמבר 2015 בשעה 9:13

אני מודה ומתוודה, לעיתים רחוקות גם אצלי מתעורר היצר הקדמון האפל ההוא, זה של הצייד שרק רוצה להתרבות ללא הבחנה, הצד שלא מעניין אותו מה את חושבת ומי את לעזזל.

 

הירח מלא ויש לך חורים, באמת שלא יהיה איכפת לי באותו הרגע מי את, מהיכן באת ולאן את הולכת, בואי נפשיט אותך ואחדור.

 

מעניין שלאחר שאני מוצא הקלה והתקופה הזאת חולפת אני פשוט מגחגך על עצמי ועל כל הגברים שחושבים ומתנהגים ככה, כנראה שלא משנה עד כמה נהיה חכמים מלומדים ומתורבתים אי אפשר לברוח מהעובדה שכולנו עדיין קופים.

לפני 8 שנים. 14 באוגוסט 2015 בשעה 6:35

חשוב לי להדגיש, BDSM וסקס לאו דווקא משתלבים יחדיו.

גברים יהיו גברים ומרביתם נשלטים בעצמם ע"י היצר החייתי של יצר הרבייה, ונשים יהיו נשים ורובן מכירות רק את הגבר היצרי וכנראה נסחפות בזרם של 50 גוונים ו"או כמה זה מגרה" .. טראנד נחמד ותו לא.

כמו שאני רואה את זה קיים גבול דק מאוד בין השניים, לרוב פתיחות מגיעה מעירום ללא הגנות, מתקיים מאבק, התנשפויות, מגע רב וכ'ו.

האלגוריה שעולה לי כרגע בראש היא ההבדל בין תצלום עירום אומנותי לבין פורנו, על פניו בשניהם מעורב עירום אבל התוצאה היא שונה לגמרי.

 

בתור גבר עם ראש קצת אחר אני בדרך כלל מאוכזב מ"נשלטת" שלא יכולה לשלוט על עצמה, אני לא מצפה לחדור אלייך כשאת ערומה ולחלופין אני לא מצפה שתתחילי למצוץ לי ברגע שאני מוריד את התחתון, תתמסרי ואל תפריעי לי לכוון אותך לאן שאני רוצה.